Gå til innhold

Ulriksen-familien

Gjest Overlegne Fetter Anton

Anbefalte innlegg

Gjest Overlegne Fetter Anton

(rett navnet i overskriften takk ; ) vet det ikke skrives akkurat sånn!)

Pointet er at jeg synes denne familien,og da spessielt faren i familien,kjører over folk på en grusom måte.Har dere sett den overlegne og ovenfraogned-minen han sitter med i bildet fra rettsaken?Ser tydelig hva fyren mener om stakkaren som ble invalid etter å ha bli meid ned av Ulriksendatteren.For noen folk!Faren minner meg om mitt undertegnede nick...(blir dette slettet så er det et overgrep mot ytringsfriheten for oss golvslitere ;p)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og det verste av alt er at denne ulykksalige saken har ødelagt venskapet mellom Erling Kagge og Ari/Märtha. Tragisk.

(Babette tørker tårer og snyter seg kraftig).

Lurer du på sammenhengen?

Kagges forlag har utgitt bok om saken. Fornærmede er mannen til Ingeborg Moreus Hansen. I boka påstås det at frk. Ulrichsen, søster til Märthas forlover, stakk av fra ulykken. Det var altså hun som kjørte på syklisten i en rundkjøring ved Aker Brygge, der hun kjørte feil. Men det stemmer visst ikke at hun stakk av, og Kagge har måttet lime inn et dementi om dette i boka.

Men: Fam. Ulrichsen er rasende på forfatter og forlag. Som altså eies av Kagge. Og forloveren frk. Ulrichsen skal ha fremsatt ultimatum overfor Ari & Märtha: Velger dere å fortsette vennskapet med Kagge, kutter vi dere ut!

De kongelige velger Ulrichsens. Men det skal visstnok fortsatt være kontakt mellom Erling Kagge og Ari.

Vet Märtha dette, tro?

Kilde: Se& Hør.

Nå må Babette hvile, dette tok på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/#findComment-641132
Del på andre sider

Gjest IroniMaiden

Ja, og det verste av alt er at denne ulykksalige saken har ødelagt venskapet mellom Erling Kagge og Ari/Märtha. Tragisk.

(Babette tørker tårer og snyter seg kraftig).

Lurer du på sammenhengen?

Kagges forlag har utgitt bok om saken. Fornærmede er mannen til Ingeborg Moreus Hansen. I boka påstås det at frk. Ulrichsen, søster til Märthas forlover, stakk av fra ulykken. Det var altså hun som kjørte på syklisten i en rundkjøring ved Aker Brygge, der hun kjørte feil. Men det stemmer visst ikke at hun stakk av, og Kagge har måttet lime inn et dementi om dette i boka.

Men: Fam. Ulrichsen er rasende på forfatter og forlag. Som altså eies av Kagge. Og forloveren frk. Ulrichsen skal ha fremsatt ultimatum overfor Ari & Märtha: Velger dere å fortsette vennskapet med Kagge, kutter vi dere ut!

De kongelige velger Ulrichsens. Men det skal visstnok fortsatt være kontakt mellom Erling Kagge og Ari.

Vet Märtha dette, tro?

Kilde: Se& Hør.

Nå må Babette hvile, dette tok på.

Ja,jeg har også lest Se&Hør*snyyyyt*,det er direkte tragisk!

Jeg mener også som Se&Hør, det mest tragiske i denne saken er at Mertha& kongepuddelen hennes Ari har blitt uvenner med Kagge.Det er så tragisk at jeg tror jeg må kjøpe den boka for og være sikker på at jeg får med meg alle detaljene.Jeg er virkelig opphengt i denne saken,det tar fra meg nattesøvnen min.

Jeg kunne godt ha ofrer noen invalide for at Mertha&Ari skulle bli venner med Kagge igjen.Det er godt og vite hva som er viktigst i dette samfunnet jah...både for Se &Hør,Ulrichsenfamilien og oss andre ubetydelige småkryp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/#findComment-641161
Del på andre sider

Ja,jeg har også lest Se&Hør*snyyyyt*,det er direkte tragisk!

Jeg mener også som Se&Hør, det mest tragiske i denne saken er at Mertha& kongepuddelen hennes Ari har blitt uvenner med Kagge.Det er så tragisk at jeg tror jeg må kjøpe den boka for og være sikker på at jeg får med meg alle detaljene.Jeg er virkelig opphengt i denne saken,det tar fra meg nattesøvnen min.

Jeg kunne godt ha ofrer noen invalide for at Mertha&Ari skulle bli venner med Kagge igjen.Det er godt og vite hva som er viktigst i dette samfunnet jah...både for Se &Hør,Ulrichsenfamilien og oss andre ubetydelige småkryp.

Så sant som det er sagt! Og så fryktelig for den gode Ari å komme i lojalitetsklemme mellom Kagge og Ulrichsens!

Slikt smerter. Invaliditeten til hr. Hansen blir en ren bagatell, sammenlignet med denne kvalen.

At denne konflikten i tillegg kan innvirke negativt på hans hellige ekteskap med Märtha orker jeg simpelthen ikke å tenke på en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/#findComment-641177
Del på andre sider

Så sant som det er sagt! Og så fryktelig for den gode Ari å komme i lojalitetsklemme mellom Kagge og Ulrichsens!

Slikt smerter. Invaliditeten til hr. Hansen blir en ren bagatell, sammenlignet med denne kvalen.

At denne konflikten i tillegg kan innvirke negativt på hans hellige ekteskap med Märtha orker jeg simpelthen ikke å tenke på en gang.

Hehe, det er vel godt de har noen bekymringer de som ikke trenger bekymre seg over økonomien... *ler*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/#findComment-641717
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Ari har solgt sjela si!

Märtha bestemmer hvem han kan ha kontakt med og ikke. Ikke Kagge. Ikke han fotografen. Hvem blir den neste han må 'ofre'?

Tenker han mimrer i sitt stille sinn og all moroa fra tida med 'den nye vin' jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/#findComment-641917
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...