Gjest Overlegne Fetter Anton Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 (rett navnet i overskriften takk ; ) vet det ikke skrives akkurat sånn!) Pointet er at jeg synes denne familien,og da spessielt faren i familien,kjører over folk på en grusom måte.Har dere sett den overlegne og ovenfraogned-minen han sitter med i bildet fra rettsaken?Ser tydelig hva fyren mener om stakkaren som ble invalid etter å ha bli meid ned av Ulriksendatteren.For noen folk!Faren minner meg om mitt undertegnede nick...(blir dette slettet så er det et overgrep mot ytringsfriheten for oss golvslitere ;p) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ja, og det verste av alt er at denne ulykksalige saken har ødelagt venskapet mellom Erling Kagge og Ari/Märtha. Tragisk. (Babette tørker tårer og snyter seg kraftig). Lurer du på sammenhengen? Kagges forlag har utgitt bok om saken. Fornærmede er mannen til Ingeborg Moreus Hansen. I boka påstås det at frk. Ulrichsen, søster til Märthas forlover, stakk av fra ulykken. Det var altså hun som kjørte på syklisten i en rundkjøring ved Aker Brygge, der hun kjørte feil. Men det stemmer visst ikke at hun stakk av, og Kagge har måttet lime inn et dementi om dette i boka. Men: Fam. Ulrichsen er rasende på forfatter og forlag. Som altså eies av Kagge. Og forloveren frk. Ulrichsen skal ha fremsatt ultimatum overfor Ari & Märtha: Velger dere å fortsette vennskapet med Kagge, kutter vi dere ut! De kongelige velger Ulrichsens. Men det skal visstnok fortsatt være kontakt mellom Erling Kagge og Ari. Vet Märtha dette, tro? Kilde: Se& Hør. Nå må Babette hvile, dette tok på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/#findComment-641132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IroniMaiden Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ja, og det verste av alt er at denne ulykksalige saken har ødelagt venskapet mellom Erling Kagge og Ari/Märtha. Tragisk. (Babette tørker tårer og snyter seg kraftig). Lurer du på sammenhengen? Kagges forlag har utgitt bok om saken. Fornærmede er mannen til Ingeborg Moreus Hansen. I boka påstås det at frk. Ulrichsen, søster til Märthas forlover, stakk av fra ulykken. Det var altså hun som kjørte på syklisten i en rundkjøring ved Aker Brygge, der hun kjørte feil. Men det stemmer visst ikke at hun stakk av, og Kagge har måttet lime inn et dementi om dette i boka. Men: Fam. Ulrichsen er rasende på forfatter og forlag. Som altså eies av Kagge. Og forloveren frk. Ulrichsen skal ha fremsatt ultimatum overfor Ari & Märtha: Velger dere å fortsette vennskapet med Kagge, kutter vi dere ut! De kongelige velger Ulrichsens. Men det skal visstnok fortsatt være kontakt mellom Erling Kagge og Ari. Vet Märtha dette, tro? Kilde: Se& Hør. Nå må Babette hvile, dette tok på. Ja,jeg har også lest Se&Hør*snyyyyt*,det er direkte tragisk! Jeg mener også som Se&Hør, det mest tragiske i denne saken er at Mertha& kongepuddelen hennes Ari har blitt uvenner med Kagge.Det er så tragisk at jeg tror jeg må kjøpe den boka for og være sikker på at jeg får med meg alle detaljene.Jeg er virkelig opphengt i denne saken,det tar fra meg nattesøvnen min. Jeg kunne godt ha ofrer noen invalide for at Mertha&Ari skulle bli venner med Kagge igjen.Det er godt og vite hva som er viktigst i dette samfunnet jah...både for Se &Hør,Ulrichsenfamilien og oss andre ubetydelige småkryp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/#findComment-641161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ja,jeg har også lest Se&Hør*snyyyyt*,det er direkte tragisk! Jeg mener også som Se&Hør, det mest tragiske i denne saken er at Mertha& kongepuddelen hennes Ari har blitt uvenner med Kagge.Det er så tragisk at jeg tror jeg må kjøpe den boka for og være sikker på at jeg får med meg alle detaljene.Jeg er virkelig opphengt i denne saken,det tar fra meg nattesøvnen min. Jeg kunne godt ha ofrer noen invalide for at Mertha&Ari skulle bli venner med Kagge igjen.Det er godt og vite hva som er viktigst i dette samfunnet jah...både for Se &Hør,Ulrichsenfamilien og oss andre ubetydelige småkryp. Så sant som det er sagt! Og så fryktelig for den gode Ari å komme i lojalitetsklemme mellom Kagge og Ulrichsens! Slikt smerter. Invaliditeten til hr. Hansen blir en ren bagatell, sammenlignet med denne kvalen. At denne konflikten i tillegg kan innvirke negativt på hans hellige ekteskap med Märtha orker jeg simpelthen ikke å tenke på en gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/#findComment-641177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Så sant som det er sagt! Og så fryktelig for den gode Ari å komme i lojalitetsklemme mellom Kagge og Ulrichsens! Slikt smerter. Invaliditeten til hr. Hansen blir en ren bagatell, sammenlignet med denne kvalen. At denne konflikten i tillegg kan innvirke negativt på hans hellige ekteskap med Märtha orker jeg simpelthen ikke å tenke på en gang. Hehe, det er vel godt de har noen bekymringer de som ikke trenger bekymre seg over økonomien... *ler* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/#findComment-641717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernemor Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Så sant som det er sagt! Og så fryktelig for den gode Ari å komme i lojalitetsklemme mellom Kagge og Ulrichsens! Slikt smerter. Invaliditeten til hr. Hansen blir en ren bagatell, sammenlignet med denne kvalen. At denne konflikten i tillegg kan innvirke negativt på hans hellige ekteskap med Märtha orker jeg simpelthen ikke å tenke på en gang. Ari har solgt sjela si! Märtha bestemmer hvem han kan ha kontakt med og ikke. Ikke Kagge. Ikke han fotografen. Hvem blir den neste han må 'ofre'? Tenker han mimrer i sitt stille sinn og all moroa fra tida med 'den nye vin' jeg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108868-ulriksen-familien/#findComment-641917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.