Blésha Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 I forhold til næringsinnhold (ikke energiinnhold!), er da havregryn med melk og sukker et reelt måltid? Noen som har kunnskap om det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Havregryn er noe av det mest næringsrike som finnes, har jeg hørt. Derfor spiser jeg det hver dag til frokost! Nam, nam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eline Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Havregryn er noe av det mest næringsrike som finnes, har jeg hørt. Derfor spiser jeg det hver dag til frokost! Nam, nam. Det er kjempebra med havregryn til frokost. Du føler det lenge god og mett, samtidig som det gjør godt for tarmene. Du kan med fordel bytte ut sukkeret og heller bruke flytende Suketter. Til forandring kan det være godt med kanel og litt eplebiter oppi også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.