Gå til innhold

F.U. Mange invalide her?

Anbefalte innlegg

Gjest Frisk og rask

Dystonia var slettes ikke uten språk! Mulig at hun ikke kunne snakke, men hun kunne da sannelig ordlegge seg godt her på nettet! Jeg reagerer på samme måte som Soleil, du høres frekk og lite omtenksom ut.

Hun mente vel uten stemme da,og det var(er) hun jo.Synes ikke spørsmålet var så ille,såvidt jeg har sett så har dere spurt om litt av hvert dere også.

Det er noe som heter at du ikke skal kaste stein når du sitter i glasshus!

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

4

• MetteM på glassbordet

4

• Lillemus

3

• soleil

3

Gjest kdkdkdd

Her er det både søte personer, kloke, idioter, snille, slemme, kranglefanter, koselige, bråkjekke, generøse, egoistiske og veldig mange morsomme.

Det er litt mer relevant enn om de har et fysisk handikap i et diskusjonsforum på nettet etter min mening.

Jeg har et fysisk handikap eller hva man vil kalle det. Er det nyttig info for deg? At du får plassert meg i bås liksom? Værsågo;-)

Er du Dystonia i annen drakt kansje?

Hun mente vel uten stemme da,og det var(er) hun jo.Synes ikke spørsmålet var så ille,såvidt jeg har sett så har dere spurt om litt av hvert dere også.

Det er noe som heter at du ikke skal kaste stein når du sitter i glasshus!

Det er stor forskjell på å være uten språk og på å være uten stemme da.

Selvfølgelig spør vi om mye rart her inne, men hun stilte spørsmålet på en sånn måte at det virket som om hun så veldig ned på de som ikke har en frisk kropp.

Dystonia var slettes ikke uten språk! Mulig at hun ikke kunne snakke, men hun kunne da sannelig ordlegge seg godt her på nettet! Jeg reagerer på samme måte som Soleil, du høres frekk og lite omtenksom ut.

Dystonia har da lagt ut avisartikler her på DOL om seg selv og sitt handicap- så hun har aldri lagt opp til å "skjule" noe.

Dessuten må jeg si at jeg også synes denne F.U. er litt spesiell, synes ikke den er så trivelig i tonen.

Annonse

Dystonia har da lagt ut avisartikler her på DOL om seg selv og sitt handicap- så hun har aldri lagt opp til å "skjule" noe.

Dessuten må jeg si at jeg også synes denne F.U. er litt spesiell, synes ikke den er så trivelig i tonen.

Jeg mener ikke at Dystonia har noe å skjule, hun er jo veldig åpen om sitt handicap, hun er ei tøff jente.

Mulig at spørsmålet ditt er uheldig stillet, men min reaksjon på det du sier er dårlig.

Umiddelbart pga på ordvalget ditt, men ikke mindre på det faktum at du skiller mellom funksjonshemmede og funksjonsfriske på den måten du gjør.

Det er nok slik at alt mellom himmel og jord har 'tiltrukket seg nettet'. Du også. Er det mer spesielt at en funksjonshemmet bruker nett enn at en funksjonsfrisk gjør det?

De fleste funksjonshemmede har for øvrig neppe noen som helst skamfølelse av handikappet sitt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...