molli Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 På vei hjem fra jobben i dag,satt jeg og kikket ut vinduet. I det veien deler seg og bussen skal ta av opp mot åsen vi bor, ser plutselig en jentunge på..tja, rundt 9 år kanskje, vakle over veien og sikte mot midtrabatten. Det gikk et støkk i meg, og jeg tenkte: "Hva i alle dager gjør en jentunge på den alderen midt i veien???" Grunnen til at jenta vaklet litt, var at hun hadde sin fulle hyre med å slepe med seg et slikt hvitt "VISNING" skilt...hun skulle åpenbart plassere det i midtrabatten, med pilen pekende oppover åsen (der det ligger mange og store boligfelt). Trygt plassert i bilen, som sto parkert halvveis i grøftekanten på andre siden av veien, satt faren hennes godt tilbakelent og avslappet, og ventet på at datteren skulle gjøre jobben med å sette ut visningsskiltet for han.... Kul fyr, gitt! Ikke sant? Å sende en unge midt ut i veien i et slikt veikryss, det er jo sånn en skikkelig MANN gjør... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Litt må jo unga gjøre for ukepenger og en liten eske rosiner til barne tv.*L* Herregud. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.