Gå til innhold

Ja, sånn skal en skikkelig kar gjøre det.

Anbefalte innlegg

På vei hjem fra jobben i dag,satt jeg og kikket ut vinduet. I det veien deler seg og bussen skal ta av opp mot åsen vi bor, ser plutselig en jentunge på..tja, rundt 9 år kanskje, vakle over veien og sikte mot midtrabatten.

Det gikk et støkk i meg, og jeg tenkte: "Hva i alle dager gjør en jentunge på den alderen midt i veien???"

Grunnen til at jenta vaklet litt, var at hun hadde sin fulle hyre med å slepe med seg et slikt hvitt "VISNING" skilt...hun skulle åpenbart plassere det i midtrabatten, med pilen pekende oppover åsen (der det ligger mange og store boligfelt).

Trygt plassert i bilen, som sto parkert halvveis i grøftekanten på andre siden av veien, satt faren hennes godt tilbakelent og avslappet, og ventet på at datteren skulle gjøre jobben med å sette ut visningsskiltet for han....

Kul fyr, gitt! Ikke sant?

Å sende en unge midt ut i veien i et slikt veikryss, det er jo sånn en skikkelig MANN gjør...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...