Gå til innhold

Har du høy kilometerstand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, ikke noe særlig høyere enn man burde regne med på denne årsmodellen.

tigertrollet
Skrevet

Jepp. Noe sltasje må man derfor påregne, men det er forøvrig bra med smøring.

Skrevet

Jepp. Noe sltasje må man derfor påregne, men det er forøvrig bra med smøring.

Er det mulig for evt kjøpere (ikke meg da, Flatbanker!) med en prøvekjøring? *ler*

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er det mulig for evt kjøpere (ikke meg da, Flatbanker!) med en prøvekjøring? *ler*

Jeg tror flatbankern er i daglig bruk (lykkelig gift)

Skrevet

Jeg tror flatbankern er i daglig bruk (lykkelig gift)

Flatbanker'n påstår nemlig av og til at jeg vil kose meg med ...ja, samma det. Derfor min lille beskjed til henne... :-)

tigertrollet
Skrevet

Nope. Foretrekker folk med utovertiss. Ikke for å være kjip altså. Du får stille deg til disp sjøl snuppa;-)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Flatbanker'n påstår nemlig av og til at jeg vil kose meg med ...ja, samma det. Derfor min lille beskjed til henne... :-)

Fin legning, lettvint mener jeg;-) Jeg har sett henne, fin dame.

Skrevet

Tja, har vel gått noen mil i mitt liv?

tenk koffert menneske :P

Skrevet

Nope. Foretrekker folk med utovertiss. Ikke for å være kjip altså. Du får stille deg til disp sjøl snuppa;-)

Hehe, jeg mente ikke henne da. Det var en kommentar til henne for å slippe den "mobbingen".

Jeg mente om du tok prøvekjøring med mannlige kjøpere. *s*

tigertrollet
Skrevet

Hehe, jeg mente ikke henne da. Det var en kommentar til henne for å slippe den "mobbingen".

Jeg mente om du tok prøvekjøring med mannlige kjøpere. *s*

Ja, prøvekjøring er mulig i så tilfelle.

Fortrinnsvis helgeutleie da langkjøring anbefales for å få et riktig inntrykk av komfort, smidighet, hurtighet, sikkerhet (håndjern) og støynivå.

;-)

Gjest Iznogood
Skrevet

Tja, min har trillet 100 000 til uka, dersom du mente kjøretøyet....

Skrevet

Ja, prøvekjøring er mulig i så tilfelle.

Fortrinnsvis helgeutleie da langkjøring anbefales for å få et riktig inntrykk av komfort, smidighet, hurtighet, sikkerhet (håndjern) og støynivå.

;-)

Ja, du kan vel ikke akkurat skryte av lavt støynivå, tenker jeg. *gliser*

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. men solsikken jeg plantet, ligger an til å bli skikkelig høy

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...