Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Annekatta
Skrevet

Riktig,Ari var en kjent og kjær doler før han møtte Mertha!

Gjest liseling
Skrevet

Hørte mange tvilsomme rykter om de elleville dolfestene med Ari, han danset naken på bordet og ble alltid den fulleste.Det var tider det¤

Skrevet

Han møtte faktisk Martha på dol.

Ryktene sier at Martha var ei skikkelig "dolsklie".

Skrevet

Høh!? Har jeg rappet nicket til en eller annen nordlending...?

Skrevet

Han møtte faktisk Martha på dol.

Ryktene sier at Martha var ei skikkelig "dolsklie".

Jeg har hørt at hun ga deg klamydia. Er det riktig?

Skrevet

Jeg har hørt at hun ga deg klamydia. Er det riktig?

Nei, dette var før min doltid, men ryktene sier at hun og hennes lek med mannfolk er direkte grunn til at Petter Smart bærer nag til alle levende kvinnfolk.

Skrevet

Nei, dette var før min doltid, men ryktene sier at hun og hennes lek med mannfolk er direkte grunn til at Petter Smart bærer nag til alle levende kvinnfolk.

:-)

Skrevet

Jeg har sett denne oversikten før og jeg kjente igjen mange nick der som ikke er her i dag. Jeg lurer på når denne oversikten ble laget fordi jeg har vært her siden 1998 og er ikke registrert.

Gjest lis@bet
Skrevet

stakkars terje h, helt nederst til venstre ute i det store mørke intet.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...