Gå til innhold

Utleie av kjeller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se for deg følgende:

- man leier ut kjeller med for lav takhøyde og kan vel derfor ikke oppgi noe sted at det bor noen der

- det begynner å brenne

- brannvesenet har ikke med i noen oversikt at det bor noen i kjelleren og igangsetter kanskje ikke leting etter noen der

- leieboeren dør av brann- eller røykskader

Tipper utleier får et fint liv etter dette. Det skjedde noe lignende her i Trondheim for en tid siden, bortsett fra at leieboeren heldigvis overlevde!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108964-utleie-av-kjeller/#findComment-641806
Del på andre sider

Jeg leide engang for mange år siden i en underetasje som viste seg å ikke holde mål.

Jeg bodde der i nesten ett år.

Noen sladra, bygningsetaten tok affære: Ulovlig utleie, og jeg måtte flytte - nesten på dagen. Jeg på min side krevde husleien tilbakebetalt, samt alle utgifter dekket. Det be en "forrett" for en advokat, og huseier gikk på en reall smell. Jeg fikk tilbakebetalt alt. Huseieren måtte etterhvert selge og flytte av økonomiske årsaker.

Jeg vil ikke anbefale deg å tenke mer på saken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108964-utleie-av-kjeller/#findComment-641813
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...