Gå til innhold

Dyrere rusbrus fra neste år..

Anbefalte innlegg

Big Brother
Skrevet

*rister på hodet*

Ja da kommer heeelt sikkert fjortisene til å drikke mindre!!!

Gjest papirtiger
Skrevet

Ikke 15 år og drikker rusbrus. Skamme seg.

Gjest Destiny
Skrevet

Jaja, vi unge mennesker får vel bytte ut rusbrusen med vodka, hot n sweet, og lignende snacks. Det var vel det KRF hadde i tankene når de økte rusbrusavgiften. :P

Skrevet

Jaja, vi unge mennesker får vel bytte ut rusbrusen med vodka, hot n sweet, og lignende snacks. Det var vel det KRF hadde i tankene når de økte rusbrusavgiften. :P

Jeg som trodde det var hjemmebrentsalget de ønsket en fart på. Og svenskehandelen.

Skrevet

Ikke 15 år og drikker rusbrus. Skamme seg.

Rusbrus er godt. Det er stort sett det eneste jeg drikker ute, fordi jeg ikke liker øl, er lei av hvitvin, og drinker blir for dyrt.

Skrevet

Rusbrus er godt. Det er stort sett det eneste jeg drikker ute, fordi jeg ikke liker øl, er lei av hvitvin, og drinker blir for dyrt.

i år

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...