Gå til innhold

Når kommer skattepengene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får stole på det da.

:-)

Du kan stole på meg!

Fikk nettopp lønning og feriepenger og satt derfor inn 30000 på høyrentekonto. Neste uke får jeg 7500 i skattepenger og kan sette inn 10000 til.

Jeg har aldri spart tidligere, men merker nå at det er en ganske deilig følelse! :)

Vel, måtte bare skryte litt av min totale forandring i forhold til bruk av penger! :)

Du kan stole på meg!

Fikk nettopp lønning og feriepenger og satt derfor inn 30000 på høyrentekonto. Neste uke får jeg 7500 i skattepenger og kan sette inn 10000 til.

Jeg har aldri spart tidligere, men merker nå at det er en ganske deilig følelse! :)

Vel, måtte bare skryte litt av min totale forandring i forhold til bruk av penger! :)

*sparker-misunnelig-ibakken*

Annonse

Du kan stole på meg!

Kan ikke du fortelle meg hvordan du klarer å få de 7500 skattepengene til å bli 10000 høyrentekontopenger ??????? *S*

Kan ikke du fortelle meg hvordan du klarer å få de 7500 skattepengene til å bli 10000 høyrentekontopenger ??????? *S*

Hehe, godt spørsmål. Sånn sett så kunne jeg jo satt inn 32500 idag, istedet for 30000.

Jeg må selvsagt spe på litt. Liker runde tall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...