Gå til innhold

Utdrikningslag for henne - tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Søsteren min giftet seg for to år siden, og venninnene hadde laget et skikkelig bra opplegg for utdrikningslaget.

Hun ble kidnappet hjemme (i senga), fikk bind for øynene, og kledd i cowboy tøy, og satt i en bil. De kjørte ut til et sted der vi andre ventet, og forloveren hadde ordnet med hest. Hun fikk av bindet mitt i skogen og måtte så opp på hesten (hadde ikke ridd siden hun var 12-13. Knallgøy!

Etterpå kjørte vi til et kjøpesenter, der hun måtte gå fra butikk til butikk og spør om gaver til bryllupet...

Så ble hun kledd i en rar kjole, med hjelm + rulleskøyter, og vi laget ei løype inne på kjøpesenteret som hun skulle følge, mens vi spilte musikk (hadde m/ cd-spiller). Så spiste vi på café.

Deretter dro vi til en paint-ball-hall der de aller fleste av venninnene var med, og det var visst utrolig gøy. Jeg var høygravid, og droppet det, men så på.

Etter noen timers pause, var det voerspiel hjemme hos ei av venninnene, der søstera mi tok boblebad og fikk massasje, - og vi satt og skravla. De fleste av jentegjengen gikk på byen på kvelden, men jeg dro hjem....etter en lang dag.

Det var virkelig et bra opplegg, men det må selvfølgelig passe til typen som bruden er! Lykke til!

Gjør noe hyggelig.

Med mindre man er en 16 år gammal Storhamarfan som ikke uvanlig skal gifte seg med sin bror, så bør man holde seg for god til latterlige leker som å fly rundt og drite ut seg selv og resten av drikkelaget, på Karl Johan i Oslo med en plakat på brystet hvor det står "kyss meg for en 5'er".

Det viktige er at man har det hyggelig med sine beste venninner, og at den kommende bruden får en strålende dag.

For de av oss som ikke kjenner bruden er det selvsagt umulig å si hva som for henne vil bli en strålende dag. Det vet sannsynligvis du best.

Utdritningsdrikkelag er bare pinlig.

Ei venninne av meg var veldig fornøyd med utdrikkningslaget sitt.

Vi hentet henne en lørdag morgen, og kjørte til flyplassen. Der spiste vi frokost i kafeen.

Så fikk hun en time oppe i et seilfly. Været var helt supert, og hun var helt i hundre.

Etterpå ble hun kledd opp i noen stygge tettsittende aerobic-klær, og altfor store joggesko. Hun hater tettsittende klær, så dette valgte vi bevisst.

Vi kjørte så til byen, og hun måtte trimme (til musikk) og holde litt show i gågaten.

Etterpå kjørte vi til gokart-banen der hun fikk kjøre gokart. Hun hadde aldri prøvd dette før, men syntes det var kjempegøy. Hun hadde ennå ikke fått noe alkohol.

Etter gokarten kjørte vi hjem til ei venninne for å ha vorspiel. Nå først begynte vi å drikke.

Vi hadde bestillt gryterett til å spise, for vi gadd ikke å lage til mat selv.

Etter ei stund ble den kommende bruden ropt inn på kjøkkenet. Hun ble litt forbauset da hun ble satt til å bake boller. Vi hadde kjøpt inn 3 pk med melblanding for å lage boller. Vi hjalp alle til.

Vi laget flotte bollemus. Bollene ble pyntet med rosinøyne, mandel-ører og laksishaler. De ble kjempeflotte og gode.

Om kvelden ble hun kledd ut som hore, og vi dro til byen. På armen hadde hun en kurv full av bollemus, som hun måtte selge for 5 kr stk.

Vi gikk på luguberstedene(der gamle alkoholikere vanker). Det var ingen problemer med å få solgt bollemusene.

Hun måtte også synge karoke. Hun kan overhodet ikke synge, men da hun fikk to kompiser med seg, så stilte hun opp.

Hun var veldig sporty og laget masse show den dagen. Alt i alt var hun veldig fornøyd og koste seg skikkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...