Gå til innhold

3 ting feite folk bør unngå:

Anbefalte innlegg

Gjest Here Kitty-Kitty
Skrevet

1) Spise Big Mac Meny i full offentlighet

2) Løpe på treadmill på treningsstudio

3) Kjøpe seg for trange klær til bryllup

Gjest Pricilla
Skrevet

javel? Og det har du bestemt? Hvis de har lyst på bigmac kan de vel spise det - hvor de vil! Og hvis de løper på mmølle så betyr det at de prøver å gjøre noe med overvekta si, gjør det ikke?

Folk trener ikke for å se bra ut MENS de trener, men for å se bedre ut etter de har trent en stund + å komme i form...

Skrevet

"1) Spise Big Mac Meny i full offentlighet"

Latterlig

"2) Løpe på treadmill på treningsstudio"

Enda latterligere. De må da for faen få lov til å slanke seg.

Synes det står respekt av "feite" folk som prøver.

"3) Kjøpe seg for trange klær til bryllup"

Kler de og ha dårlig smak så... Who cares?

Skrevet

Det var da usedvanlig ondskapsfullt sagt. Hvorfor er du sånn?

Skrevet

De bør også unngå å sette seg ved siden av meg når jeg er ute å flyr. Jeg hater å bli trykket inn i veggen/ut i midtgangen/inn i naboen (stryk det som ikke passer) av personer med litt pondus. De bør være supernøye med hygienen. Fedme har en tendens til å gi grusom svettelukt. Tights hører også hjemme på forbudslista. Høylytte klager over at man aldri greier å gå ned i vekt, samtidig som man dytter i seg potetgull, er en annen vinner.

laguna1365380434
Skrevet

Hvorfor bare til brylupp?

Er det verre å være stygt kledd der enn til andre festelige anledninger?

For trange klær er alltid stygt med mindre en har superfigur..

Skrevet

Kan det være at folk misoppfatter budskapet ditt?

Dvs. at dette er noe som overvektige har brent seg på, og som avstedkommer spydige kommentarer?

Jeg tolker iallfall innlegget slik.

Ha-vanskelig
Skrevet

Skrive idiotiske innlegg på DOL.

Hei,

Om ikke bruk av ironi som språklig virkemiddel er en av dine (mildt sagt) sterkeste sider, kan det vel i all beskjedenhet sies at du begynner å få "dreis" på selvironi.

Lykke til videre!

Med vennlig hilsen,

Gjest mislykket
Skrevet

Skrive idiotiske innlegg på DOL.

Kjære venn!

Kan hende du skal gå framfor med eit godt eksempel?

Beste helsing

petter smart
Skrevet

Kjære venn!

Kan hende du skal gå framfor med eit godt eksempel?

Beste helsing

Etter deg kjære venn.

Gjest mislykket
Skrevet

Etter deg kjære venn.

Gode venn!

Jeg håper du etter hvert får den hjelpen du trenger.

*er bekymret for deg*

Beste hilsen

Angela1365380318
Skrevet

javel? Og det har du bestemt? Hvis de har lyst på bigmac kan de vel spise det - hvor de vil! Og hvis de løper på mmølle så betyr det at de prøver å gjøre noe med overvekta si, gjør det ikke?

Folk trener ikke for å se bra ut MENS de trener, men for å se bedre ut etter de har trent en stund + å komme i form...

"Folk trener ikke for å se bra ut MENS de trener, men for å se bedre ut etter de har trent en stund + å komme i form... "

*klappe i hendene* endelig en til som har fått det med seg, gratulerer og velkommen i klubben, vi er desverre ennå i en stor minoritet.

Gjest malun
Skrevet

Så man skal verken spise eller trene blant folk?

Snakker om Catch 22.

Jeg har en bedre ting feite folk bør unngå: Å bry seg om folk som åpenbart bryr seg om ting de bør gi faen i.

Gjest nemmelig
Skrevet

De bør også unngå å sette seg ved siden av meg når jeg er ute å flyr. Jeg hater å bli trykket inn i veggen/ut i midtgangen/inn i naboen (stryk det som ikke passer) av personer med litt pondus. De bør være supernøye med hygienen. Fedme har en tendens til å gi grusom svettelukt. Tights hører også hjemme på forbudslista. Høylytte klager over at man aldri greier å gå ned i vekt, samtidig som man dytter i seg potetgull, er en annen vinner.

Det er ikke fedmen som gir grusom svettelukt. Det er mangel på personlig hygiene. En person som ikke vasker seg lukter like ille enten han er tynn eller tjukk.

Skrevet

Det er ikke fedmen som gir grusom svettelukt. Det er mangel på personlig hygiene. En person som ikke vasker seg lukter like ille enten han er tynn eller tjukk.

En ekstrem overvektig person må anstrenge seg mer for å utføre ting som går lett for oss andre, ergo vil de også bruke mer energi og svette mer. Ekstremt overvektige personer må derfor ofte være mer påpasselig med hygienen enn oss andre, hvis de ønsker å lukte godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...