Gå til innhold

3 ting feite folk bør unngå:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

javel? Og det har du bestemt? Hvis de har lyst på bigmac kan de vel spise det - hvor de vil! Og hvis de løper på mmølle så betyr det at de prøver å gjøre noe med overvekta si, gjør det ikke?

Folk trener ikke for å se bra ut MENS de trener, men for å se bedre ut etter de har trent en stund + å komme i form...

"1) Spise Big Mac Meny i full offentlighet"

Latterlig

"2) Løpe på treadmill på treningsstudio"

Enda latterligere. De må da for faen få lov til å slanke seg.

Synes det står respekt av "feite" folk som prøver.

"3) Kjøpe seg for trange klær til bryllup"

Kler de og ha dårlig smak så... Who cares?

De bør også unngå å sette seg ved siden av meg når jeg er ute å flyr. Jeg hater å bli trykket inn i veggen/ut i midtgangen/inn i naboen (stryk det som ikke passer) av personer med litt pondus. De bør være supernøye med hygienen. Fedme har en tendens til å gi grusom svettelukt. Tights hører også hjemme på forbudslista. Høylytte klager over at man aldri greier å gå ned i vekt, samtidig som man dytter i seg potetgull, er en annen vinner.

Annonse

Ha-vanskelig

Skrive idiotiske innlegg på DOL.

Hei,

Om ikke bruk av ironi som språklig virkemiddel er en av dine (mildt sagt) sterkeste sider, kan det vel i all beskjedenhet sies at du begynner å få "dreis" på selvironi.

Lykke til videre!

Med vennlig hilsen,

Annonse

Angela1365380318

javel? Og det har du bestemt? Hvis de har lyst på bigmac kan de vel spise det - hvor de vil! Og hvis de løper på mmølle så betyr det at de prøver å gjøre noe med overvekta si, gjør det ikke?

Folk trener ikke for å se bra ut MENS de trener, men for å se bedre ut etter de har trent en stund + å komme i form...

"Folk trener ikke for å se bra ut MENS de trener, men for å se bedre ut etter de har trent en stund + å komme i form... "

*klappe i hendene* endelig en til som har fått det med seg, gratulerer og velkommen i klubben, vi er desverre ennå i en stor minoritet.

Gjest nemmelig

De bør også unngå å sette seg ved siden av meg når jeg er ute å flyr. Jeg hater å bli trykket inn i veggen/ut i midtgangen/inn i naboen (stryk det som ikke passer) av personer med litt pondus. De bør være supernøye med hygienen. Fedme har en tendens til å gi grusom svettelukt. Tights hører også hjemme på forbudslista. Høylytte klager over at man aldri greier å gå ned i vekt, samtidig som man dytter i seg potetgull, er en annen vinner.

Det er ikke fedmen som gir grusom svettelukt. Det er mangel på personlig hygiene. En person som ikke vasker seg lukter like ille enten han er tynn eller tjukk.

Det er ikke fedmen som gir grusom svettelukt. Det er mangel på personlig hygiene. En person som ikke vasker seg lukter like ille enten han er tynn eller tjukk.

En ekstrem overvektig person må anstrenge seg mer for å utføre ting som går lett for oss andre, ergo vil de også bruke mer energi og svette mer. Ekstremt overvektige personer må derfor ofte være mer påpasselig med hygienen enn oss andre, hvis de ønsker å lukte godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...