Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er ganske sterkt. Dama finner dette spillet på NRK, et spill som knapt noen visste om, usmakelig og mener derfor at spillet bør tas bort.

Skytespill er derimot lov. Drap er kult, onani er forkastelig.

Men nå forsøker jeg å spille spillet men kommer faen skjæra meg ikke inn på det. Hvorfor? Jo, fordi Valgerd selvsagt har gitt så mye reklame for dette spillet at nordmenn onanerer Are som aldri tidligere. De står nærmest i kø for å onanere faenskapet. Den mannen må jo bare bli sår.

Nei, gi den dama ei kule. Det er faen meg på tide at noen gjør slutt på hennes lidelser en gang for alle.

Spørsmålet er ikke lenger hvor vi var når Oddvar Brå brak staven, men hvor Christer Petterson er når vi trenger han.

Fortsetter under...

Annonse

Gode venn!

Er det noe du forsøker å fortelle oss. Utover din fascinasjon for masturbasjon (blant menn)?

Beste hilsen

Kjære venn.

Du har vært savnet noen dager og det er godt å se deg tilbake. Står alt bra til i varmen?

Min fascinasjon for onanering har jeg på din anmodning forsøkt å ta opp med min fastlege, men hun fortalte meg at hun hadde det samme problemet selv. Vi fikk i det minste en artid debatt rundt våre onanivaner.

Jeg ønsker deg en god helg, kjære Mislykket.

Mvh

Kjære venn.

Du har vært savnet noen dager og det er godt å se deg tilbake. Står alt bra til i varmen?

Min fascinasjon for onanering har jeg på din anmodning forsøkt å ta opp med min fastlege, men hun fortalte meg at hun hadde det samme problemet selv. Vi fikk i det minste en artid debatt rundt våre onanivaner.

Jeg ønsker deg en god helg, kjære Mislykket.

Mvh

Mislykket er bassisten.

Ulv I Faarikaal

Gode venn!

Er det noe du forsøker å fortelle oss. Utover din fascinasjon for masturbasjon (blant menn)?

Beste hilsen

Ute etter å pervertere folk igjen ? De blir ikke perverse av at du prøver å antyde det, men du selv blir stående som et eksempel på en som alltid vil prøve pervertere. Selv om du generes av dette emnet, er det andre som godt kan tolerere å skrive om det uten sjenanse.

Gjest mislykket

Ute etter å pervertere folk igjen ? De blir ikke perverse av at du prøver å antyde det, men du selv blir stående som et eksempel på en som alltid vil prøve pervertere. Selv om du generes av dette emnet, er det andre som godt kan tolerere å skrive om det uten sjenanse.

Gode venn!

På hvilken måte har jeg "pervertert". Kan du gi en forklaring -- eller skal du enda en gang la din påstand bli stående ubegrunnet?

Beste hilsen

Annonse

Ulv I Faarikaal

Gode venn!

På hvilken måte har jeg "pervertert". Kan du gi en forklaring -- eller skal du enda en gang la din påstand bli stående ubegrunnet?

Beste hilsen

Det du skriver minner sterkt om god gammel puritanisme.

Ulv I Faarikaal

Gode venn!

Med mindre du påviser hva det er som er puritansk i det jeg skriver, anser jeg også denne av dine påstander som ubegrunnet.

Beste hilsen

De ahr herved tillatelse til å anse alle mine påstander som ubegrunnet, så sparer vi tid :-)

*LOL* Måtte jo prøve etter all den reklamen Valgerd har gitt. Det var jo ikke rare greiene, da. Skjønner ikke hva hun hisser seg opp over (eller er det nettopp det hun gjør, tro?)

Herregud, den dama er ikke sann!

Hva vil hun henge seg opp i neste uke, tro?

Gjest Valgerds nabo

*LOL* Måtte jo prøve etter all den reklamen Valgerd har gitt. Det var jo ikke rare greiene, da. Skjønner ikke hva hun hisser seg opp over (eller er det nettopp det hun gjør, tro?)

Herregud, den dama er ikke sann!

Hva vil hun henge seg opp i neste uke, tro?

Kjerringa er både pr-kåt og ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...