Gå til innhold

Det store spørsmålet:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

6

• SierDuDet

3

• punkyB

3

• nolte

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest mislykket

Klart det teller så mye å være mangemillionær og fotballstjerne.

Får øvrig synes jeg selv som gutt at Riise er en flott fyr. Langt flottere som gutt enn kvinnemennesket han gifter seg med i morgen er som jente.

Gode venn!

Jeg registrerer at du liker gutter. Men gi kvinner en sjanse også...

Beste hilsen

Gode venn!

Jeg registrerer at du liker gutter. Men gi kvinner en sjanse også...

Beste hilsen

Kjære venn.

Det er hyggelig å se at du forsvarer guttene mot de ondskapsfulle og sexfikserte jentene som bare tenker på tre ting. Sex, sex og sex.

Det er for lite kjærlighet i verden, men min kjærlighet går til gutter så vel som til jenter.

Mvh

Annonse

Gjest Tulls

Jeg synes begge guttene til fru Riise er flotte gutter jeg,og det er nok intet minus at de i tillegg har penger.

Det at modern er flink til og si ifra i den mannsdominerte bransjen hun opererer i, er både tøfft og modig gjort!

Vil du at vi kvinner skal motarbeide likestillingen å være nikkedukker som i ett og alt dilter etter mannen?

Gjest Kvakkerlakk

Riise er en flott fyr, både som person og som fotballspiller.

De som mener at modellpent utseende er en menneskelig kvalitet, tilhører tapernes rekker.

Som omjeg skulle ha sagt det selv!!!:) Kloke ord, nolte!!

Gutten virker som en staut og fornuftig fyr med bena godt plantet på jorda. Liker hans markerte ansiktstrekk og røffe stil - kjekk, synes jeg!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...