Gå til innhold

Det store spørsmålet:

Anbefalte innlegg

Gjest Farlige Fiffus

John Arne Riises kvaliteter som venn/ektemann/elsker vet vi ingenting om. Hvorfor skal det spekuleres i? Hvorfor skal det stilles spørsmålstegn ved at noen elsker han og hvorfor? Hvorfor skal det stilles spørsmålstegn ved at han blir elsket?

Gud, jeg hadde håpet at noen av dere hadde fått dere noen runder i media selv - ikke en gang, men dag etter dag, uke etter uke.

"John Arne Riises kvaliteter som venn/ektemann/elsker vet vi ingenting om. Hvorfor skal det spekuleres i?"

Vel - sånn er verden. Det er derfor vi har se og hør, her og nå, svensk dam-tidning og nyhetene på Tv2.

Deal with it.

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

6

• SierDuDet

3

• punkyB

3

• nolte

2

Mest aktive i denne tråden

"John Arne Riises kvaliteter som venn/ektemann/elsker vet vi ingenting om. Hvorfor skal det spekuleres i?"

Vel - sånn er verden. Det er derfor vi har se og hør, her og nå, svensk dam-tidning og nyhetene på Tv2.

Deal with it.

Media skal tjene penger, det er ingen unnskyldning, men det kan tross alt forstås.

At du og personen som skrev hovedinnlegget kaster dere over en person pga hans utseende (som ikke faller dere i smak) og forsøker å tråkke han ned i søla, det kan imidlertid ikke kalles for noe annet enn idioti.

Bli voksen.

Gjest Farlige Fiffus

Media skal tjene penger, det er ingen unnskyldning, men det kan tross alt forstås.

At du og personen som skrev hovedinnlegget kaster dere over en person pga hans utseende (som ikke faller dere i smak) og forsøker å tråkke han ned i søla, det kan imidlertid ikke kalles for noe annet enn idioti.

Bli voksen.

"Media skal tjene penger, det er ingen unnskyldning, men det kan tross alt forstås. "

Så holdningene er forkastelige, men å tjene penger på det er helt greit...

Du langer vel narko på si også du?

"At du og personen som skrev hovedinnlegget kaster dere over en person pga hans utseende (som ikke faller dere i smak) og forsøker å tråkke han ned i søla, det kan imidlertid ikke kalles for noe annet enn idioti. "

Hallo! Har du lest innleggene?

"Bli voksen."

Lær deg å lese.

"Media skal tjene penger, det er ingen unnskyldning, men det kan tross alt forstås. "

Så holdningene er forkastelige, men å tjene penger på det er helt greit...

Du langer vel narko på si også du?

"At du og personen som skrev hovedinnlegget kaster dere over en person pga hans utseende (som ikke faller dere i smak) og forsøker å tråkke han ned i søla, det kan imidlertid ikke kalles for noe annet enn idioti. "

Hallo! Har du lest innleggene?

"Bli voksen."

Lær deg å lese.

Jeg sa at det kan forstås, ikke unnskyldes.

Ja, jeg har lest innleggene og jeg har lest din kommentar om at du overhode ikke fant spørsmålet idiotisk - at en dame som giftet seg med en fyr med hans utseende, MÅTTE være ute etter han fordi han var fotballproff.

Noe du ville utdype?

Gjest Farlige Fiffus

Jeg sa at det kan forstås, ikke unnskyldes.

Ja, jeg har lest innleggene og jeg har lest din kommentar om at du overhode ikke fant spørsmålet idiotisk - at en dame som giftet seg med en fyr med hans utseende, MÅTTE være ute etter han fordi han var fotballproff.

Noe du ville utdype?

Du har tydligvis ikke lest det som står i innleggene, bare det du _vil_ at det skal stå i innleggene.

Annonse

Gjest heelt anonym

Bli voksen.

Han er jo schtøgg da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...