Gjest aniza Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Hjelp! Jeg er så glad i anis og har mumlet en hel pose med anisfrø. Det jeg ser når jeg krøller sammen posen for å kaste den er at den var absolutt best før...2001. Hvordan går dette tro??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Gjør ingenting. Det eneste er vel at frøene kanskje hadde mistet litt aroma? I EU er de jo hysteriske på at _alt_ må datostemples og vi er vel også med i den mølla der i forbindelse med EØS. En del sånne tørrvarer har tilnærmet ubegrenset holdbarhet. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Hvis du spiser anisfrø to dager etter utløpsdato vil du forandres til en FrP-velger, begynne å like regnvær, holkeføre og andre elendighetssenarier. Ellers vil tørre frø holde seg i mange år etter utløpsdato hvis de oppbevares kjølig og tørt. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Hvis du spiser anisfrø to dager etter utløpsdato vil du forandres til en FrP-velger, begynne å like regnvær, holkeføre og andre elendighetssenarier. Ellers vil tørre frø holde seg i mange år etter utløpsdato hvis de oppbevares kjølig og tørt. Du er så klok du Ulven! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Du er så klok du Ulven! Men de vil ikke spire da. Siden krydder ofte er bestrålt med gammastråler. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Hvordan gikk det? Bra tenker jeg, eller spirer nå ett lite frø i magen? ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.