Gå til innhold

Fargevalg, hvem har valgt farger her ? Huttetu !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ohoi! Vedkommende som har malt her og stått for gardiner og møbler må jaggu ha dårligere fargesans enn meg til og med! Dette er i alle fall ikke blant de peneste kjøkken jeg har sett, for å si det mildt... Med andre farger og tekstiler kunne det jo blitt riktig koselig!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nå skal jeg gå i gang med å male kjøkken ... ***inspirert jeg nå ... :-)

Da kan jeg foreslå mørk grønt, rosa, svart og lilla. Eller bare bland alle fargene sammen i et spann og mal i vei for å spare tid.

Eller har vi jo rutete maling for de som liker sjakk ?

Som jeg pleier si: hvis du liker å spille sjakk, bli bonde !

Da kan jeg foreslå mørk grønt, rosa, svart og lilla. Eller bare bland alle fargene sammen i et spann og mal i vei for å spare tid.

Eller har vi jo rutete maling for de som liker sjakk ?

Som jeg pleier si: hvis du liker å spille sjakk, bli bonde !

Jeg har faktisk hatt rom med 1 vegg svart og resten lilla . En annen gang en hybel med lilla vegger og svarte lister og skapdører ...Men det var faktisk stilig da .....i mine ungdomsår vel og merke ....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...