Gå til innhold

Hva bruker dere feriepengene til?

Anbefalte innlegg

Gjest Nyrik
Skrevet

Mine går til både faste utgifter, ny pc, nytt kamera, en ferietur, og enda ble det litt til overs til å spare. Lenge til neste lønn, men hvem bryr seg nå :-)))

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

17

• Altman

13

• Zirine

12

• molli

6

Mest aktive i denne tråden

Kizza1365380506
Skrevet

Det er jo egentlig bare det som over vanlig månedslønn som er feriepenger.

Og i år skal de brukes i ferien, på Kreta.

Kun 3 - tre - 3 uker til vi reiser. Gleder meg bare så inn i .....

Jupp :o)

Skrevet

Til å komme meg på bena igjen etter tidligere morro..

dvs de er allerede brukt.. på ferie i februar

Skrevet

I år går dei til rekningar... Booooring.

Skrevet

Bruker som regel den summen som blir utover vanlig netto månedslønn til å nedbetale boliglånet.

Feriereiser betales med en "for sikkerhetsskyld-konto" som jeg setter av på hver måned.

Skrevet

I år blir kronasjen bruk til å betale regninger - jeg _hater_ regninger! Men, godt når de er betalt da...

Også skal vi bygge platting....

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Dem fikk jeg før jul, så de er brukt opp til alskens nødvendigheter og unødvendigheter.

Skrevet

Vel, det var ikke så veldig mye mer enn en vanlig lønning, så jeg bruker de akkurat som vanlig.

Alle de tusen skattepengene som kommer neste uke derimot, de skal jeg koooooooose meg med :) Kanskje jeg kan spare litt og kanskje dra til sydenlandet til høsten? Er ikke sikker.

Jeg skal iallefall prøve å leve en koselig sommer uten å tenke på økonomien, bare bruke penger til akkurat det jeg har lyst på!

Gjest ChiengMai
Skrevet

De er nok allerede oppbrukt - på billetter til Thailand. Det lille som er igjen skal jeg ha til lommepenger mens vi er i Bangkok og Hua Hin.

Gjest ikke sign
Skrevet

Ferie (langhelg til annen by siden jeg skal i bryllup..); ellers faste utgifter.

Skrevet

Jeg har kjøpt ny sofa og ellers pusset opp ganske betraktelig. Bare synd vi flytter fra all oppussingen om et par uker :-)

Gjest pasa20
Skrevet

Det er jo egentlig bare det som over vanlig månedslønn som er feriepenger.

Og i år skal de brukes i ferien, på Kreta.

Kun 3 - tre - 3 uker til vi reiser. Gleder meg bare så inn i .....

Jupp :o)

Betale ned et lån....

Kjipt ;-/

Skrevet

Har du kjøpt DEN????

*gisp*

Nope - har ikke fått feriepengene enda ..... men SNART!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...