Gå til innhold

Hva bruker dere feriepengene til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

17

• Altman

13

• Zirine

12

• molli

6

Mest aktive i denne tråden

Joa, det er både og, faktisk. Mest og, men ganske mye både også, faktisk.

Men altså - du MÅ da være enig at min mobil var kul???

For å være helt seriøs så kan jeg ikke like utseendet på Siemens telefoner. Liker ikke den avrundede fasongen. Har heller ikke sansen for Ericson telefonene sånn rent utseendemessig.

Så jeg liker Nokia best. Nå er det vel andre modeller som er mer elegante enn den 'min' men allikevel så liker jeg den .

For å være helt seriøs så kan jeg ikke like utseendet på Siemens telefoner. Liker ikke den avrundede fasongen. Har heller ikke sansen for Ericson telefonene sånn rent utseendemessig.

Så jeg liker Nokia best. Nå er det vel andre modeller som er mer elegante enn den 'min' men allikevel så liker jeg den .

Jeg har heller ikke likt dem tidligere, men da jeg så den i en butikk i går, falt jeg fullstendig for den. Den var rett og slett stilig. Bitchen likte den ikke, da, hun tente på en eller annen Nokia.

Hittil har det bare vært Nokia for meg, men nå har jeg vendt blikket andre veier.

MEN... .den ER fin, den telefonen din... jeg ville bare ikke si det i sted :)

Annonse

Jeg har heller ikke likt dem tidligere, men da jeg så den i en butikk i går, falt jeg fullstendig for den. Den var rett og slett stilig. Bitchen likte den ikke, da, hun tente på en eller annen Nokia.

Hittil har det bare vært Nokia for meg, men nå har jeg vendt blikket andre veier.

MEN... .den ER fin, den telefonen din... jeg ville bare ikke si det i sted :)

*puuhh*

Da kan jeg endelig sove godt :-)

Kizza1365380506

Betale ned et lån....

Kjipt ;-/

Enig. Men det svarer seg i lengden. Du får tenke på den måten. Første gang vi har skikkelig sommerferie på mange år. Vi har reist til syden i påsken før så jeg skal ikke klage, men i år, i år blir det andre boller.

Men det er jo kjipt å betale 30.000 for to ukers sommerferie og da.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...