Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Invitert resten av nabolaget til alternativ videokveld.

:ond:

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg ville selvfølgelig ha gitt den tilbake med en gang.

:o)

Skrevet

Dersom det var dei nærmaste naboane våre så hadde eg sporenstreks pirka ut augene mine med ein stor forskjærskniv! :-O

serendipity
Skrevet

Dette blir veldig enten eller. Noen naboer har vi et så godt forhold til (venner) atjeg ville laget et SToooort nummer ut av det, og hatt skøy med de i lang tid. Med andre naboer hadde jeg nok fått en dyp rød farge i ansiktet når jeg skulle levere filmen. Eller jeg hadde nok sent guben eller poden til å levere den , he he.

Skrevet

Ringt rundt og innvitert venner og familie, bestilt pizza, kjøpt inn øl og satt fram papir til en skikkelig fellesrunk.

Skrevet

Med tanke på de naboene jeg har (eldre damer) så ville jeg garantert ikke satt meg ned og sett på dem.

Gjest K@nskjus
Skrevet

Ringt rundt og innvitert venner og familie, bestilt pizza, kjøpt inn øl og satt fram papir til en skikkelig fellesrunk.

Hvorfor papir? Bruk det som ekstra fyll på pizza'en da vel! Det høres ut ganske som din stil.

Gjest I'm not me
Skrevet

Levert den tilbake med et skjevt flir (uten å se på den mer enn jeg måtte for å oppdage hva det var) og spørsmålet: 'Savner dere denne?'

Skrevet

Hvorfor papir? Bruk det som ekstra fyll på pizza'en da vel! Det høres ut ganske som din stil.

Dressing er alltid godt, men papiret er greit for enkelte av mine kammerater som har sære lyster.

De må tross alt få anledningen til å tørke seg i ræva etter å ha kost med seg selv.

Gjest togli
Skrevet

Levert tilbake kassetten og tatt en hvit løgn: "Oisann, det kom visst med en kassett jeg ikke vet innholdet på - Her har du`n!"

Så kunne det være min lille hemmelighet at jeg hadde sett nabo`n i aksjon ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...