Gå til innhold

Ferie-kort-ferie i Danmark. Erfaring?

Anbefalte innlegg

Gjest salami

Skal reise til Danmark med ferie-kort-ferie. Skal være borte 5 dager/4 netter.

Noen som har benyttet dette tilbudet med Color Line?

Hvordan er det å feriere i Danmark. Tenker på overnattingene på kro og hotel og ikke minst maten?

Hører snakk om å holde meg vekk fra kylling og egg og oksekjøtt fordi det er påvist så store mengder bakterier. Er dette sant?

Det lever jo dansker der hver dag:-) Eller er det noe som pågår nå?

Kom med erfaringer om Danmark.

Vi reiser med 2 barn på 2 år og 10 år. Noen tips?

Skal ha en lengre biltur, hvor vi overnatter før vi tar fergen over til Danmark.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109153-ferie-kort-ferie-i-danmark-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Hei! Kan ikke svare på mer enn det om maten.. men: bare spis vanlig, du! Vi var nettopp i Danmark, og vi har familie der. Vi spiser som vanlig, og det går fint. Men man kan altså få løs mage pga annen bakterieflora (?), men det har jeg kun hatt en gang. Og det varte i noen dager... Ellers så drikker vi vannet fra springen (også minsten på 7 måneder), selv om det ikke smaker så godt som det hjemme... God tur! Jeg synes Danmark er et fint land å feriere i om man har små. Våtservietter og brus er dyrt! Ofte finner du tilbud i butikkene 3 for prisen av 2 osv. Så der er det penger å spare. (Mat.)

ahh - Danmark er mitt favoritt-ferieland. De er så utrolig gjestfrie, syns jeg :)

Jeg har tidligere bodd på vandrerhjem der og det var innmari koselig. Felles grilling på kveldene, god frokost. *nam*

Maten er _billig_ i Danmark i forhold til her. Øl likeså, også er det så behagelig med den laidback-holdninga til dansker, syns jeg. Ingen ser rart på deg om du koser deg med en bayer på en onsdag formiddag liksom. (kanskje de heller ser rart på deg om du ikke gjør det? *lol*)

Kos deg masse i landet det er deilig å være norsk i da :)

PS. Får jeg bli med i kofferten? Vær så snill..? ;)

Hvis ikke, så må du overlevere mange hilsener til min kjære bror og hans kone som bor der da ;)

Gjest salami

ahh - Danmark er mitt favoritt-ferieland. De er så utrolig gjestfrie, syns jeg :)

Jeg har tidligere bodd på vandrerhjem der og det var innmari koselig. Felles grilling på kveldene, god frokost. *nam*

Maten er _billig_ i Danmark i forhold til her. Øl likeså, også er det så behagelig med den laidback-holdninga til dansker, syns jeg. Ingen ser rart på deg om du koser deg med en bayer på en onsdag formiddag liksom. (kanskje de heller ser rart på deg om du ikke gjør det? *lol*)

Kos deg masse i landet det er deilig å være norsk i da :)

PS. Får jeg bli med i kofferten? Vær så snill..? ;)

Hvis ikke, så må du overlevere mange hilsener til min kjære bror og hans kone som bor der da ;)

Takk så mye for svar:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...