Gå til innhold

Hvor kan 25-50 personer treffes i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mer info

Det er veldig stor forskjell på 25 og 50..

Er det på dag- eller kveldstid, og må det være en cafe? Det er vel flere restauranter som kan lage så lange bord enn det er cafeer.

25 er det mange steder man kan være, de fleste pizzakjeder etc tar ofte i mot hele skoleklasser på tur. Så da kan du bare se på gulesider.no og se hvor det finnes peppes, mama rosa osv.

Hotellene har jo alltid bord til så mange, så det er et annet søk du kan gjøre på gule sider.

Takk til dere som har svart allerede. Når jeg sier café så mener jeg kveldstid og café mer i retning bar enn restaurant (dvs. at det kanskje serveres lett cafémat men med hovedfokus på drikke (øl, vin og evt. mineralvann). Både Egon og Peppe's blir dessverre restauranter med spiseplikt. Stemmer det at Asylet tar i mot bordbestilling?

Vi blir antakelig nærmere 25 enn 50. :-)

Takk til dere som har svart allerede. Når jeg sier café så mener jeg kveldstid og café mer i retning bar enn restaurant (dvs. at det kanskje serveres lett cafémat men med hovedfokus på drikke (øl, vin og evt. mineralvann). Både Egon og Peppe's blir dessverre restauranter med spiseplikt. Stemmer det at Asylet tar i mot bordbestilling?

Egon har bare spiseplikt på lørdags- og søndagskvelder.

Annonse

Gjest christian kvart

http://www.christian-kvart.com/

har også uteservering

Det går ihvertfall an å leie etasjen over Asylet til private selskaper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...