Gå til innhold

Sitter og drikker med en kompis...

Anbefalte innlegg

...og vi fant ut at vi har jævla lyst til å dra til Roskilde.

1. Er det fortsatt mulig å få billetter?

2. Hva koster billetten?

3. Hva er den mest fornuftige reiseveien?

Roskildefestivalen begynner torsdag 26/6, så første dagen blir uaktuell for oss, men vi kan dra denne dagen, ergo være der nede på fredagn og få med oss resten.

4. Betaler man per billett eller per konsert?

Hvordan fungerer ting?

Thanks på forhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109187-sitter-og-drikker-med-en-kompis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du, hvor går den bussen fra? Finner den ikke på siden der?

Ser også at vi må bestille billetter fort i følge siden der. Pleier festivalen å bli utsolgt?

"Snart utsolgt" står det på sida... Så jeg vil tro det kanskje er utsolgt snart...?

Hehe..

Ellers kan du jo ta en titt her: http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=d6000c

Annonse

Ser også at vi må bestille billetter fort i følge siden der. Pleier festivalen å bli utsolgt?

http://www.festivalbussen.com/sokning.asp?val=stad&festival=Roskilde&s=1

Bussen gikk fra Oslo s før ihvertfall.

Festivalen ble alltid utsolgt "i min tid".

http://www.festivalbussen.com/sokning.asp?val=stad&festival=Roskilde&s=1

Bussen gikk fra Oslo s før ihvertfall.

Festivalen ble alltid utsolgt "i min tid".

Ser bussen er fristende. Sikkert liv der! 995 er ikke gæærnt for tur retur.

Men hvor langt er det fra københavn? Båt koster vel ikke mer enn rundt 600 tur retur og er vel noe mer behagelig enn buss...

Hva med fly? Er det noen billigselskaper som kliner til med tur til Danmark?

Jupp, jeg maser om fælt om detaljer nå :)

Aner ikke hvilken buss dere snakker om, men Nor-way Expressen går iallefall Oslo - Køben hver dag ... og det er skitbillig, under 300 kr. en vei.

Forøvrig er konserten utsolgt - har jeg hørt - og det kommer sikkert til å regne og bli gjørmete - som vanlig. Nei, reis på sjøen gutter!

Aner ikke hvilken buss dere snakker om, men Nor-way Expressen går iallefall Oslo - Køben hver dag ... og det er skitbillig, under 300 kr. en vei.

Forøvrig er konserten utsolgt - har jeg hørt - og det kommer sikkert til å regne og bli gjørmete - som vanlig. Nei, reis på sjøen gutter!

Sjekka siden nå og det er ikke utsolgt.

Vi er kanskje for gamle til gjørmebading, men det har vært snakk om Roskilde nå i mange år uten at det har blitt noe mer enn med snakket, så det er kanskje snart på tide :)

Gjest ikke sign

Det må da gå an å få tak i billetter; ring turistinformasjonen i Roskilde eller posten. Ring Fona (musikkforretning) også f.eks; de kan vite noe/ha info. Når er festivalen? Skal dere sove i telt? Ellers er det rimelige alt. til hotell i både Roskilde og nabobyer.

God tur :)

Vi får se da vettø. Har som sagt blitt med snakket i en del år, men det er litt enklere når når vi bare er 2 + muligens broderen, enn når det skal organiseres for mange.

Hadde vært gøy, men jeg er skeptisk til gjørme noe jeg må innrømme at jeg ikke engang tenkte på før innlegget ditt nå...

Regn er utrivsel!

Annonse

DU har vel ikke fått deg tatovering og vel??

Det må da gå an å få tak i billetter; ring turistinformasjonen i Roskilde eller posten. Ring Fona (musikkforretning) også f.eks; de kan vite noe/ha info. Når er festivalen? Skal dere sove i telt? Ellers er det rimelige alt. til hotell i både Roskilde og nabobyer.

Sovesteder er ikke helt tenkt på enda. Faen, det glemte vi.

Så det er billig hotellrom rundt forbi? For en som trives enormt dårlig i hytter uten dass og vann, så er telt ganske uaktuellt for å si det sånn.

Hva betyr "rimelig" hotell?

Vi får se da vettø. Har som sagt blitt med snakket i en del år, men det er litt enklere når når vi bare er 2 + muligens broderen, enn når det skal organiseres for mange.

Hadde vært gøy, men jeg er skeptisk til gjørme noe jeg må innrømme at jeg ikke engang tenkte på før innlegget ditt nå...

Regn er utrivsel!

Folk har det trivelig, det er nå det viktigste. Skal innrømme at jeg har tenkt på å ramle innom der jeg også, men det blir vel ikke til det i år. Saken for meg er at jeg kan returnere til dusj og et varmt bad etter endt dag, for ikke på tale om at jeg overnatter 3 netter uten dusj. Da får man isåfall drepe meg først.

Folk har det trivelig, det er nå det viktigste. Skal innrømme at jeg har tenkt på å ramle innom der jeg også, men det blir vel ikke til det i år. Saken for meg er at jeg kan returnere til dusj og et varmt bad etter endt dag, for ikke på tale om at jeg overnatter 3 netter uten dusj. Da får man isåfall drepe meg først.

Wow, endelig en annen enn meg som ikke takler hytter og faenskap uten dusj. Har noen bondekammerater og jeg blir nærmest sett på som rar fordi jeg nekter å dra på hyttetur uten dass og dusj, i flere dager.

Det er problemet, ja. Jeg er overrenslig. Ikke bra. Eller kanskje det er bra.

Gjest ikke sign

Sovesteder er ikke helt tenkt på enda. Faen, det glemte vi.

Så det er billig hotellrom rundt forbi? For en som trives enormt dårlig i hytter uten dass og vann, så er telt ganske uaktuellt for å si det sånn.

Hva betyr "rimelig" hotell?

Tenkte på herberge.. vet det ligger et i Sct. Bendts gade i Ringsted. Det er 15 min. med toget fra Roskilde, altså. (De kan kanskje gi deg nummeret til et i Roskilde.)Men søk på nettet! Herberge er billigere enn hotell, i alle fall. Jeg ville heller ikke sovet i telt... må ha dusj og en seng.

Wow, endelig en annen enn meg som ikke takler hytter og faenskap uten dusj. Har noen bondekammerater og jeg blir nærmest sett på som rar fordi jeg nekter å dra på hyttetur uten dass og dusj, i flere dager.

Det er problemet, ja. Jeg er overrenslig. Ikke bra. Eller kanskje det er bra.

Hvor mange er dere og hvor mye er dere villig til å betale pr. døgn - inkl. dusj og dass?

Jeg kjenner folk der borte - kan høre om de vet om noe billig ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...