Gå til innhold

DOL er befolket av hester

Anbefalte innlegg

I annet hvert innlegg skrives det *knegg*... selv av folk som ikke er spesielt glad i hester.

Merkelig vane....

Jada... *knegg*... ikke en enste gang hører vi *nøff* eller *voff..... kanksje en sjelden gang hører vi *pip*

... men på den annen side så høres jo *knegg* unektelig bedre ut enn for eksempen *grynt*, da

... jaja, jeg har ferie

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109194-dol-er-befolket-av-hester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

12

• Altman

12

• silo

9

• magnus

8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Ja, det er helt vanlige måter å uttrykke sinnsstemninger på

.... hvis du er en hest eller en gris eller en hund

Hvis jeg f.eks sier:

*male og slikke*

så ytrer du ingen ønsker om at jeg skal slutte med å skrive det, fordi jeg ikke er en katt.

Du ville istedenfor trygle meg om å fortsette.

*knegg*

Ja, eller... jeg vet egentlig ikke. Jeg har også merket meg at det som oftest er damer som reker rundt og knegger. Jeg lurer på om det er et signal eller noe... .ala "Okei, gutta - jeg er klar"... eller noe

men da er det vel hopper DOL er fullt av da? (kveler et lite knegg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...