Gå til innhold

DOL er befolket av hester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

12

• Altman

12

• silo

9

• magnus

8

Mest aktive i denne tråden

Nåh .... ååååja

Det var litt vanskelig å skjønne serru .. du skrev litt utydelig. Kanskje du har et dårlig tastatur?

ja det er nok tastaturet mitt som er litt vrangt i dag...eller der at jeg prøver å spise jordbær med fløte og se på the Vice og være på Dol samtidig! litt mye påengang serru:)

Hvis jeg f.eks sier:

*male og slikke*

så ytrer du ingen ønsker om at jeg skal slutte med å skrive det, fordi jeg ikke er en katt.

Du ville istedenfor trygle meg om å fortsette.

*knegg*

Zirine, du har mye igjen å lære. Hvis du SIER *male og slikke*, leer jeg ikke på et øyelokk.

Men hvis du FAKTISK maler og slikker, ja DA er tonen en helt annen..... det har jo ingenting med hverken katt eller hest å gjøre.... til nød kanin, men de kan jo ikke sammenlignes

:)

Annonse

Zirine, du har mye igjen å lære. Hvis du SIER *male og slikke*, leer jeg ikke på et øyelokk.

Men hvis du FAKTISK maler og slikker, ja DA er tonen en helt annen..... det har jo ingenting med hverken katt eller hest å gjøre.... til nød kanin, men de kan jo ikke sammenlignes

:)

Snakking og utførelse kan gå hand i hand, selv om de ikke alltid gjør det. Så når jeg sier *snøft* så KAN det hende at jeg faktisk er en liten gris akkurat der og da.

En bittebittebittebittebitteliten gris.

Annonse

Snakking og utførelse kan gå hand i hand, selv om de ikke alltid gjør det. Så når jeg sier *snøft* så KAN det hende at jeg faktisk er en liten gris akkurat der og da.

Skjerp deg Z. Det er hakket før du maler også.

Ulv I Faarikaal

Spe på med haugevis av fremmedord, og folk tror du er smart.

Forøvrig uten sammenheng med Sør sitt innlegg.

Jeg slår opp i fremmedordboka og finner fine ord, og mottaker må slå opp i sin for å forstå hva jeg skriver.

Da har vi noe å gjøre alle sammen.

Jeg er av og til en liten varj ifra Småland... en søt. liten, farlig dvarj fra Småland i Sverje

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...