Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gurny
Skrevet

Så Jon Arne Riise kysse bruden på kirketrappa. Så ikke ut som han kunne kline i det hele tatt. Stygg er han også.

Skrevet

Vel. Man kan ikke vaere best i alt.

Hvordan ser du ut?

Skrevet

Men du trenger igrunn ikke å bekymre deg over det, da det er liten sannsynlighet for at akkurat DU skal kysse han noen gang.

Kona hans syns sikkert det er digg, og det er bra :)

Rise er vel ikke så stygg han? Solskjær er iallefall styggere.

tigertrollet
Skrevet

Drøvelklining hører ikke hjemme på kirketrappa.

Det var et anstendig kyss synes jeg. Godkjent.

Skrevet

Drøvelklining hører ikke hjemme på kirketrappa.

Det var et anstendig kyss synes jeg. Godkjent.

Jeg snakket med kona hans i forrige uke..jeg spurte også hvorfor hun giftet seg med han.."han er ikke spesielt pen, dårlig i senga, ikke særlig smart, men veldig mye penger!"

Skrevet

Det er da vel ikke nødvendig å kommentere at Jon Arne Riise er stygg dag etter dag her på DOL? Har sett styggere karer, mange av dem har til og med koner.

Skrevet

Jeg snakket med kona hans i forrige uke..jeg spurte også hvorfor hun giftet seg med han.."han er ikke spesielt pen, dårlig i senga, ikke særlig smart, men veldig mye penger!"

Jeg snakket med ei som gikk i klasse med fru riise...som sa at ho ikke var interessert i han før han ble proff i Monaco....så det er kanskje noe i det du sier....

(Endelig fikk jeg sagt det der til noen...liker å sladre litt...)

tigertrollet
Skrevet

Har vanskelig for å tro slike utsagn da et forhold selvsagt ikke vil holde lenge hvis det ikke er kjærlighet. Ellers så er kjerringa blåst i hodet og det er isåfall han det er synd på.

:-)

Skrevet

Har vanskelig for å tro slike utsagn da et forhold selvsagt ikke vil holde lenge hvis det ikke er kjærlighet. Ellers så er kjerringa blåst i hodet og det er isåfall han det er synd på.

ironi, tiger, ironi :)

Gjest Farlige Fiffus
Skrevet

Godt det er noen som har enkle svar på alle vanskelige livets spørsmål...

tigertrollet
Skrevet

ironi, tiger, ironi :)

Ironien var fraværende. Tørk melet ut av øynene, Altman.

Skrevet

Ironien var fraværende. Tørk melet ut av øynene, Altman.

NEida

tigertrollet
Skrevet

Godt det er noen som har enkle svar på alle vanskelige livets spørsmål...

Bare spør. Bill.mrk. 27kr/min.

Gjest Humlepungen
Skrevet

En skal jo ikke stå og råkline som en annen tufs på kirketrappa. Det er jo rett og slett harry. Tycker jag. Han smasket nok til med et "dannet kyss". Han har vel mer på lager til bryllupsreisen får vi vel håpe

Gjest Farlige Fiffus
Skrevet

En skal jo ikke stå og råkline som en annen tufs på kirketrappa. Det er jo rett og slett harry. Tycker jag. Han smasket nok til med et "dannet kyss". Han har vel mer på lager til bryllupsreisen får vi vel håpe

Men er han god til å kysse "der nede"?

Med så mye inside-kunnskap vi har her, så finnes det kanskje noen som kan svare på det?

Gjest Humlepungen
Skrevet

Men er han god til å kysse "der nede"?

Med så mye inside-kunnskap vi har her, så finnes det kanskje noen som kan svare på det?

He-he. Ja der kan ivertfall ikke JEG bidra med innside informasjon;o)

Så du forresten hva slags kjole og hårpynt moren til Riise hadde på seg? Hallo sier jeg bare. Det er jo bruden som skal være hovedpersonen i bryllupet og ha den mest prangende kjolen. Men moren til Riise hadde tatt på seg en kjole som omtrent ville lyse i mørket. Og i tilleg løshår sveiset inn som var i samme farge som kjolen.

Den dama der er glad i oppmerksomhet altså

Gjest Humlepungen
Skrevet

Han er jo ikke direkte stygg. Han har bare litt kort avstand mellom øynene og øyebrynene*lol*

HUff nå må jeg gå å legge meg. Tenk å sitte på dol klokka to på natta. Daa har en lite å gjøre;O)

Pappa Bjørn
Skrevet

Drit nå i utseende og kysseegenskaper. Jeg kunne klina med en makrell som hadde så mye penger på konto.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Drit nå i utseende og kysseegenskaper. Jeg kunne klina med en makrell som hadde så mye penger på konto.

Jeg vet om en breiflabb som har 10 mill på konto. Står du da klar med kyssetruten og jeg med et fotoapparat?

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...