Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Farlige Fiffus
Skrevet

Så?

Hvis jeg ikke klikker så står den fortsatt markert i blått, og da ser jeg jo ikke at jeg alt har lest den.

Skrevet

Men man må jo klikke på innlegget for å svare vettu, så du trenger ikke å bli furten av den grunn!

Men har du bakt i kveld? Noe godt?

Skrevet

Men man må jo klikke på innlegget for å svare vettu, så du trenger ikke å bli furten av den grunn!

Men har du bakt i kveld? Noe godt?

I dag har jeg ikke bakt, men denne uka jeg har bakt både boller og sånne kanel-greier so man ruller sammen :)

Skrevet

Så?

Hvis jeg ikke klikker så står den fortsatt markert i blått, og da ser jeg jo ikke at jeg alt har lest den.

jeg kan ikke tenke på alle detaljer

Skrevet

I dag har jeg ikke bakt, men denne uka jeg har bakt både boller og sånne kanel-greier so man ruller sammen :)

Så flink!

Vil du gifte deg med meg?

Skrevet

Så flink!

Vil du gifte deg med meg?

Tja, hvorfor ikke, liksom...

Skrevet

Tja, hvorfor ikke, liksom...

Jeg har fått kjeft tidligere i dag om jeg er "dum og blond" og egner meg ikke som husmor.

Så da gifter jeg meg gjerne med en husfar :o

Skrevet

Jeg har fått kjeft tidligere i dag om jeg er "dum og blond" og egner meg ikke som husmor.

Så da gifter jeg meg gjerne med en husfar :o

... eller "house father" som det heter i de meeeget internasjonale miljøne jeg ferdes i

:)

Skrevet

So? Det kainn æ åsså.

Så fint for deg

tigertrollet
Skrevet

Så fint for deg

Ja, og mine omgivelser.

Skrevet

Ja, og mine omgivelser.

Mine også.... men bare to ganger

tigertrollet
Skrevet

Mine også.... men bare to ganger

Ok. Ble de imponert?

Skrevet

... eller "house father" som det heter i de meeeget internasjonale miljøne jeg ferdes i

:)

Dette blir jo bare bedre og bedre.

Første fly i morgen?

Skrevet

Dette blir jo bare bedre og bedre.

Første fly i morgen?

Ikke første fly, men første fly etter at vi har våknet. En vesensforskjell der :)

tigertrollet
Skrevet

Ja, To ganger.

Så du gir deg på topp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...