Gå til innhold

For varmt i syden månedsskiftet juli/aug?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det kommer jo litt an på hvor gamle ungene er da. Når de blir noen år vil de jo gå i lekeland osv. og det blir jo ganske dyrt. Ellers er det jo mange campingplasser med campinghytter som er kjempeflotte. Vi kjørte langs kysten fra Oslo til Gøteborg en gang og der var det jo kjempemange fine plasser.

Så kan dere jo reise til Kanariøyene. Fuerteventura skal være bra, der har min niese vært med sine unger i alderen 3 - 11 år. Der er det ikke så veldig varm nå i juni/juli.

http://www.startour.no/travel/dest/dest_11.asp

Ellers er det jo mye flott i Danmark. Mange lekeland osv. Men min erfaring er at har du unger så blir det dyrt uansett.

Mvh

Gjest waldemar

Normalt vil jeg ikke anbefale spanske øyer, den eneste fordelen med de er at det ikke er fullt så varmt som på greske øyer i juli-aug.

Ellers er greske øyer definitivt favoritten.

Jeg tror at Thassos, som er ganske langt nord i Egeerhavet, er noe svalere enn f eks Kreta eller Kypros. Thassos er det dessuten fint for unger.

Man drar ikke til syden i juli/aug., uten å ta i betraktningen at temperaturen ofte blir 35 grader... Og aircondition er ikke utbygget på alle hoteller - dessuten blir man ofte forkjølet av det. Så aircondition er egentlig et nødvendig vonde på de varmeste dagene/nettene...

Dra til Danmark!

Annonse

Gjest solen, månen og Jupiter

Rimelig, bra og herlig: Ta fergen over til Polen (Swinouisjie), kjør ca 10 km og ta av til Miedysdroje. Dette er en liten by - beliggende ved en herlig sandstrand - minst 10 km lang. Nydelig og rent vann, langgrunt og barnevennlig. Mange hoteller - eller dere kan leie appartement eller bo på bondegård i nærheten. RIMELIG! Det er mange restauranter og butikker i byen - og det er masse å se og gjøre i nærområdet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...