Gå til innhold

dyr taxitur (ringte og fikk pris..

Anbefalte innlegg

Gjest dyr tur

...). Vi skulle ta taxi, og ringte dagen før for å bestille. De sa turen ville koste 250, men den ble på 500! Vi reiste i stor taxi med barna, og det luktet gammelt fyll/alkohol i taxien. Jeg følte det var utrygt å kjøre, selv om taxisjåføren virkte ok. Vil skrive klagebrev; ville dere gjort det? Hvordan ville dere skrevet det: som jeg gjorde her? Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109249-dyr-taxitur-ringte-og-fikk-pris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Ja, jeg hadde skrevet til taxi eieren med kopi til taxisentralen eller omvendt. Det er jo ikke sikkert det var taxieieren selv som kjørte, men han kan jo i seg selv ikke stå inne for det svaret du fikk på sentralen. Så det er ett dilemma dette her. Gubben kjører taxi av og til men han er ikke hjemme akkurat nå, skal høre når han kommer.

:o)

Gjest ikke undertegne

Synes du kan klage. En annen ting som er lurt å være oppmerksom på er at om du velger drosje fra et annet distrikt kan det bli langt dyrere. For oss ble det dobbelt så dyrt for akkuratt samme tur fordi vi ikke var klar over dette.. Ergrelig, men nå vet vi det til en annen gang.

Gjest dyr tur

Ja, jeg hadde skrevet til taxi eieren med kopi til taxisentralen eller omvendt. Det er jo ikke sikkert det var taxieieren selv som kjørte, men han kan jo i seg selv ikke stå inne for det svaret du fikk på sentralen. Så det er ett dilemma dette her. Gubben kjører taxi av og til men han er ikke hjemme akkurat nå, skal høre når han kommer.

:o)

Takk for svar:)

Gjest dyr tur

Kan jo være at tidligere passasjerer var grunn til lukta i bilen.

Spurte dere om hvorfor det ble dobbelt så dyrt som dere ble forespeilet?

Nei.. fikk oss ikke til å spørre. Skulle gjort det, men tenkte mest på at vi skulle reise og måtte få all bagagen med oss og andre ting... Skulle selvsagt spurt da. Han kjørte også utrolig sakte, selv om det ikke er noen dum ting. Takk for svar:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...