Gå til innhold

Kjøper du ukeblader? I så fall hvilket/hvilke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg arver Hjemmet og Norsk ukeblad etter min søster og min mor, er så praktisk atte. :o)

Dessuten leser jeg Foreldre&Barn, Illustrert vitenskap og mange andre via jobben. Men jeg kjøper veldig sjeldent ukeblader, kun til jul og hvis jeg skal ut og reise med tog e.l.

Annonse

Abonnerer på Programbladet.

Ellers hender det kanskje et par ganger i året at jeg kjøper et KK - og blir like skuffa hver gang. Det blir SA fort utlest...

Pleier å skumme gjennom noen stabler med div. ukeblader når vi er på besøk hos svigermor.

Gjest Åjoisan

Se & Hør hver uke. Artig å følge med på 'fiffen' og det beste TV-programmet.

Her og Nå eller VG (kan jo like godt karekterisere det som et ukebald!) hvis jeg skal kose meg alene på cafe.

Før ferieturer, påske og jul hamstrer jeg en tre, fire ukeblader for å kose meg ordentlig. Men de blir ikke så mye lest. Løser en del kryssord. Kan like godt kjøpe rene kryssordblad har jeg funnet ut.

Og så abonnerer jeg på Det Beste.

Kjøper Henne ca. annenhver måned, Det Nye to ganger i året, og KK fem ganger i året.

Men jeg abonnerer på et drøss med blader, gjennom medlemskap; hundeblad, ornitologisk blad, Bokvennen, Steinerskolebladet, hesteblad, Amnesty, Redd Barna, Røde Kors, SOS barnebyer, osv osv.

hare1365380455

Hei, kjeder du deg?

Kjøper ingen ukeblader men abonnerer på Programbladet, teller det?

:o)

Det får vel telle med.. Kjedet meg noen få minutter, så ble det travelt her hjemme igjen! Så jeg fikk ikke sitte så lenge med nettet....:)

Hver uke kjøper jeg Se&Hør evt. Lytt&Lær ...eh.. Her&Nå er det vel, kanskje. Kjøper det selvsagt KUN for progamoversikten og ser ikke engang på de andre sidene ;-))

Når jeg besøker mor eller bestemor blar jeg igjennom hhv. Hjemmet, Norsk Ukeblad og Familien.

Når jeg en sjelden gang skal ut med tog kjøper jeg Freundin eller Bonytt elign...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...