Gå til innhold

Hvilke komedieserier ser du på tv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ser på Raymond, Frasier og Becker. Sistnevnte er ganske ny. Både 'Becker' og 'Frasier' har hovedrolleinnehavere fra samme gamle komiserie. Het den Cheers eller noe slikt tro? Om livet i en bar iallefall.

Cheers... *Sukker og mimrer* Det var serien sin det! :o)

Jeg elsker Friends, selv om jeg synes det er teit at det nå er følgeepisoder istedetfor enkeltstående episoder. Også synes jeg Phoebe er utrolig slem og ekkel.

Raymond er veldig morsomt, men synes kona hans er litt vel masete. La nå gubben få spille golf! Svigermor Marie er helt herlig, skulle gjerne hatt en slik som kom innom og ryddet!

Kongen av Queens er utrolig lekker, og det er kona hans også!

Gjest Farlige Fiffus

Jeg elsker Friends, selv om jeg synes det er teit at det nå er følgeepisoder istedetfor enkeltstående episoder. Også synes jeg Phoebe er utrolig slem og ekkel.

Raymond er veldig morsomt, men synes kona hans er litt vel masete. La nå gubben få spille golf! Svigermor Marie er helt herlig, skulle gjerne hatt en slik som kom innom og ryddet!

Kongen av Queens er utrolig lekker, og det er kona hans også!

"Også synes jeg Phoebe er utrolig slem og ekkel."

Egentlig er alle jentene i Friends av og til skikkelig ondskapsfulle. Gutta er mer naive, dumme og usikre.

Akkurat som i virkeligheten.

hare1365380455

Enig med deg, i tillegg synes jeg Goodness Gracious Me på BBC er morsomt.

Det har jeg ikke sett. Men når du nevner bbc.. eller britiske serier (?) da, så er jo Å for et liv (tror det var det serien het)på NRK litt morsomt:) Jeg har kun sett det et par ganger.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...