Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant? Ifm "nabo" prøver du å bli gravid...?

Les gravidforum...

Skrevet

Jeg orker ikke å lete meg fram til hva en eller annen hormonbombe av et kvinnemenneske skriver inne på graviditet, men denne gangen har den psykisk lidene dama rett.

Jeg driver nemlig og søker om å få satt inn en livmor sånn at jeg kan bli den første mannen i verden til å føde barn.

Høne I Frikassè
Skrevet

Jeg orker ikke å lete meg fram til hva en eller annen hormonbombe av et kvinnemenneske skriver inne på graviditet, men denne gangen har den psykisk lidene dama rett.

Jeg driver nemlig og søker om å få satt inn en livmor sånn at jeg kan bli den første mannen i verden til å føde barn.

Arnold har allerede klart det.

;P

Men du kan bli den andre...?

Skrevet

Arnold har allerede klart det.

;P

Men du kan bli den andre...?

Enkelte ser åpenbart på Twins som en dokumentarfilm.

God bedring.

Skrevet

*ler* Sikkert ei nabokjærring som syns du er litt av en type - og ønsker å befruktes av deg. Eller å befrukte deg...

Skrevet

good luck...

(og joda, jeg skjønte at det var fleip...)

Skrevet

God bedring.

Godt humør i dag? Fyllesjuk, kanskje...? ;-p

Skrevet

*ler* Sikkert ei nabokjærring som syns du er litt av en type - og ønsker å befruktes av deg. Eller å befrukte deg...

Teorien høres ikke helt holdbar ut, da jeg tviler sterkt på at mine naboer vil befruktes av meg :)

Skrevet

Godt humør i dag? Fyllesjuk, kanskje...? ;-p

Humøret er upåklagelig! Er ikke engang i bakrus selv om det blei en del øl både i går og på fredag.

Du da? ute i helgen?

Skrevet

Teorien høres ikke helt holdbar ut, da jeg tviler sterkt på at mine naboer vil befruktes av meg :)

*flirer* _NOEN_ ønsker ihvertfall din oppmerksomhet, også på nevnte forum...

Skrevet

*flirer* _NOEN_ ønsker ihvertfall din oppmerksomhet, også på nevnte forum...

Et merkelig forum å tro at de vil få min oppmerksomhet. Jeg frekventerer tross alt ikke det forumet spesielt ofte :)

Skrevet

Humøret er upåklagelig! Er ikke engang i bakrus selv om det blei en del øl både i går og på fredag.

Du da? ute i helgen?

Nei, har hatt en stille og rolig "familie-helg".

Guttungen og jeg har vært på besøk, og kost oss masse. Deilig!:-)

Skrevet

Nei, har hatt en stille og rolig "familie-helg".

Guttungen og jeg har vært på besøk, og kost oss masse. Deilig!:-)

Jeg har hatt en deilig og rolige øl helg. Har vært digg det også. Drukket akkurat passe, helt uten å bli i bakrus, og har hatt det gøy! :)

petter smart
Skrevet

God bedring.

Du mener vel junior? Twins er jo som kjent en komedie, mens junior er en dokumentar.

Skrevet

Du mener vel junior? Twins er jo som kjent en komedie, mens junior er en dokumentar.

Stemmer. Du har helt rett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...