Gå til innhold

Badekar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å kjøpe nytt badekar er uforholdsmessig dyrt. Se etter et brukt! Mange kaster ut sitt "gamle" badekar for å få inn et med massasje eller kanskje for å bare ha dusj. Et badekar er etter min mening et must for hyggelige vinterkvelder med godt lesestoff og godt drikke, for to med godt drikke,levende lys, god samtale og knærne oppunder haka, for unger som er glade i vann... i det hele tatt.

Sjekk bruktannonsene, du finner helt sikkert noe hvis du har litt tålmodighet. Selv kjøpte jeg et badekar til kr. 500 og det var nesten ubrukt. Eneste utfordring var å få det hjem, med liten bil som jeg hadde den gangen, to damer som vi var til å bære og en tilhenger som var nesten større enn bilen. Men med list og sjarm får man det til ;o)

Sjekk bruktannonsene i avisen eller på lokale nettsteder. Ellers kan du f.eks. sjekke www.bademiljo.no for noe om nye kar, så har du noe å sammenlikne med når du finner et brukt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109281-badekar/#findComment-644539
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...