Gå til innhold

Assistentlønn?

Anbefalte innlegg

Gjest nyansatt
Skrevet

Jeg jobber som pleieassistent ved en privat institusjon. Er i underkant av 30 år gammel, har flere barn, men ingen utdanning innen dette yrket foreløpig. Hvor mye kan jeg forvente meg å tjene pr. time?

Gjest nyansatt
Skrevet

Mellom 90 og 100 kr timen?

For seks år siden hadde jeg 102 kroner timen... skulle tro den blir litt høyere?

Gjest assistent
Skrevet

Jeg har heller ingen utdanning, jeg får 111,05 kroner i timen.

Skrevet

Jobber i helsesektoren som ufaglært. Har LT 19 som er det høyeste for meg.Jeg får 119,18 i timen

Gjest også assistent
Skrevet

For seks år siden hadde jeg 102 kroner timen... skulle tro den blir litt høyere?

får rundt de 100 pluss tillegg for kveld/helg.

Skrevet

Mellom 90 og 100 kr timen?

Såå dårlig lønn? Det var jo elendig betalt da..

Skrevet

Jeg har heller ingen utdanning, jeg får 111,05 kroner i timen.

Syns det også er elendig betalt jeg da. Til og med som butikkansatt får man mer :)

Skrevet

Som privat ansatt kan du regne med minst 115 kroner timen, det er det jeg får når jeg jobber i hjemmesykepleien (privat) om sommeren, og jeg er ufaglært.

Gjest assistent
Skrevet

Syns det også er elendig betalt jeg da. Til og med som butikkansatt får man mer :)

Det blir jo en del tillegg, så jeg synes egentlig jeg tjener ok.

Skrevet

Her i kommunen opereres det med assistentlønn fra kr. 190000,- til 220000,- pr. år, etter ansiennitet.

220000 utgjør kr. 119,18 pr. time

Dertil kommer evt. kveldstillegg (kr32,-) og helgetilllegg (kr 18,-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...