Gå til innhold

&%#@@§§"# Byråkrati!!

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Fikk akkurat telefon fra en privat øre-Nese-hals klinikk jeg skulle til på Torsdag. Etter å ha ventet i evigheter på plass på sykehuset ble jeg sendt til en privatklunikk i stedet slik at jeg skulle få det unna siden inngrepet er forhåldsvis omfattende, og at jeg har ventet lenge.

Så får jeg telefon idag om at de private klinikkene er i forhandlinger om refusjon og kan ikke utføre operasjoner mens det står på. Derfor måtte alle operasjoener utsettes. Byråkrati på sitt verste med andre ord.

Nå har jeg ventet i over 3 år på operasjon og nærmere dette tror jeg ikke jeg kommer. Nå var jeg bare 3 dager unna før det ble utsatt.

Litt frustrert ja, men det er jo ikke noe å gjøre med. Men hadde jeg visst dette tidligere ville jeg hatt båten på vannet i helga!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109322-%C2%A7%C2%A7-byr%C3%A5krati/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

Få båten på vannet, nyt sommeren. Nå får du vel ikke noen ny tid før sommerferien iallefall. Ingen vits i å gråte over spilt melk osv.

Kos deg mens du kan!

Mvh

Takker for det. Joda, nå drar jeg til sjøs. Skal vi se................. Tannbørste og korketrekker, burde ikke det holde? Ja, også bensin da.*L*

Pappa Bjørn

Har sendt dem ett kvasst brev om at du står fortsatt fremmerst i køen jeg pappa Bjørn..

Håper bare du slipper å vente lenge etterpå..

:o)

Joda, det blir vel gjordt skal du se. Det var jo ikke klinikken sin feil da, så det får man bare ta som det er.

Kizza1365380506

Takker for det. Joda, nå drar jeg til sjøs. Skal vi se................. Tannbørste og korketrekker, burde ikke det holde? Ja, også bensin da.*L*

Hei - ANKERDRAM - det er viktigst.

Eller skal du på jobb imorgen?

Skal vi se, dregg, fiskestang, hmmm.... nei *tenker*

Vel, god tur uansett.

*grønn av misunnelse*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...