Gjest ekkel Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg er ei jente som har lagt på meg enormt siste året. Har tidligere vært litt kraftig men har nå gått opp 15 kg. Jeg har gått på SSRI siste året som kanskje kan være noe av årsaken. Jeg syntes selv jeg er flink med maten etter flere kurs på Libra. Hva kan jeg nå gjøre? Hva med Reductil og xenical kan det være noe. Er dette legemiddler man får kjøpt i utlandet uten resept? Hjelp en fortvilet??????????+ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Ang. slankepiller på resept: hvorfor vil du kjøpe de i utlandet uten resept? At de er på resept her synes jeg er en fordel fordi med ordentlig overvekt synes jeg det er viktig å få hjelp og råd på veien- oppfølging, i tillegg til tablettene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Du kan ikke gå på SSRI og Reductil samtidig, da også Reductil virker på noe av det samme i hjernen som SSRI. Reductil har også mulige bivirkninger som gjør at det må følges opp av lege. Xenical virker i tarmen ikke i hjernen, og kan således lettere kombineres med andre medikamenter. Men det er allikevel viktig at man følges opp av lege under bruk av slike medikamenter. Uansett er det ikke medisinene som gjør deg slank - de er kun en viss drahjelp. De virker dårlig uten at man samtidig spiser sunnere og fortrinnsvis også beveger seg mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feita Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Lurer på om det var Xenical som ga et vekttap på 10% på 1 år. Det vil si at om du veier 90 kg så vil du gå ned 9 kg på et år. Ikke så mye å skryte av spør du meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Lurer på om det var Xenical som ga et vekttap på 10% på 1 år. Det vil si at om du veier 90 kg så vil du gå ned 9 kg på et år. Ikke så mye å skryte av spør du meg... Det er vel i snitt, og da har du gjerne en del det har fungert dårlig for, og en del som har trodd at det holder å spise piller, så vil alt ordne seg av seg selv... Hvis man spiser som man skal, og mosjonerer mer enn før, så vil Xenical eller Reductil ha den effekten at det er den lille ekstra drahjelpen. Men som andre her nevtnte, hvis årsaken til overvekten er søtsaker og karbohydrater i overflod, så har Xenical liten virkning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
butterfly1 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Går også på SSRI og har prøvd flere forskjellige typer. Var sulten støtt da jeg brukte Remeron. Bruker nå Cipramil og har nå ikke dette matsuget. Får egentlig dårlig matlyst av den.Så kanskje du kan prøve en annen type.Er ikke moro å slite med overvekt i tillegg til depresjon. Får iallefall ikke bedre selvtillit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.