Gå til innhold

Hvor blir det av "hetebølgen" som skulle komme i juni - august?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Sitter her og drukner i snørr og fryser... Har på meg bukse og tjukk genser. Hvor blir det av sommern a dere? Det sto jo i alle aviser at det skulle bli sinnsykt varmt i mnd. juni - august.. Har vært skarp luft i det siste. hadde noen fine uker, men var ikke skikkelig sommer..

Glad jeg har flybilletter til utlandet om en drøy uke jeg! men vil jo gjerne være litt på hytta i sommer og bade og sole meg og da, men ser foreløpig dårlig ut gitt.

Fortsetter under...

Gjest zeigman

Det eneste jeg har sett av langtidsprognoser, er at juli visstnok skal bli varm.Men dette er også en prognose med lite troverdighet. Det er ikke mulig å spå været pålitelig så langt fram. Det skjønner selv et barn.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...