Gå til innhold

Sigbjørn Gjelsvik - Lederen i Nei til EU

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han virket som en noe trøtt type, ja... Jeg stemmer forresten Nei!!

Hvorfor er du NEI?

Hva er dine TROVERDIGE hovedargumenter, dvs argumenter som ikke er styrt av nasjonalisme og fremmedfrykt og ikke styrt av norsk landbruk's ønsker om at alle med 15 mål jord og en 10-12 sauer skal ha en årsinntekt? ;-)

Hvorfor er du NEI?

Hva er dine TROVERDIGE hovedargumenter, dvs argumenter som ikke er styrt av nasjonalisme og fremmedfrykt og ikke styrt av norsk landbruk's ønsker om at alle med 15 mål jord og en 10-12 sauer skal ha en årsinntekt? ;-)

Han har prosedert på at miljøspørsmål er et argument for IKKE å gå inn i EU. Det han ikke har fått med seg, er at Norge er en sinke på miljøspørsmål, og at det er EU som tvinger igjennom de fleste miljøtiltak i Norge.

Nå kan vi hente frem Gro sitt utsagn, der hun sa noe slikt som: "Jeg finner ikke ETT eneste argument mot å gå inn i EU". Det er mer sant enn noensinne.

Han har prosedert på at miljøspørsmål er et argument for IKKE å gå inn i EU. Det han ikke har fått med seg, er at Norge er en sinke på miljøspørsmål, og at det er EU som tvinger igjennom de fleste miljøtiltak i Norge.

Nå kan vi hente frem Gro sitt utsagn, der hun sa noe slikt som: "Jeg finner ikke ETT eneste argument mot å gå inn i EU". Det er mer sant enn noensinne.

Laaaaang applaus...

*teppet går opp gang på gang for Altman*

;o)

Annonse

Ja, sånn er det å være stjerne :)

Jeg føler eu kun er ute etter godene våre.. altså vi skal bidra økonomisk bl.a. Og vi får varer fra andre land som ikke er helt trygge... Hvorfor inn i eu? Javel vi er et av få land utenfor. Men hva så? Jeg liker best de norske matvarene, og synes vi skal bruke pengene på vårt eget land.

Jeg føler eu kun er ute etter godene våre.. altså vi skal bidra økonomisk bl.a. Og vi får varer fra andre land som ikke er helt trygge... Hvorfor inn i eu? Javel vi er et av få land utenfor. Men hva så? Jeg liker best de norske matvarene, og synes vi skal bruke pengene på vårt eget land.

Det er intet faglig grunnlag for å si at norsk mat er bedre enn utenlandsk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...