Gå til innhold

Vet du om bra nettbutikker(skal kjøpe mobil)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter at du har funnet ut hvilken telefon du vil ha så går du på: www.hardware.no, trykker på priser, og så skriver du inn navnet på telefonen du har kommet fram til at du vil ha.

Da spretter den billigste butikken opp, og du kan gå rett inn og bestille.

Veldig praktisk.

Annonse

Etter at du har funnet ut hvilken telefon du vil ha så går du på: www.hardware.no, trykker på priser, og så skriver du inn navnet på telefonen du har kommet fram til at du vil ha.

Veldig praktisk.

En sannhet med visse modifikasjoner.

Det er ikke alle nettbutikken som er interessert i å betale for en oppføring på prissammenligningssider. Derfor er ikke det ikke nødvendigvis det aller billigte du finner, men det rimeligste alternativet av de butikkene som har betalt for å være med.

Gjest Humlepungen

Veldig praktisk.

:D

Gjest Humlepungen

Veldig praktisk.

Jeg tok forresten å ringte telehuset i dag for å høre litt om priser. De solgte nokia 3510i for 299 kr. Med telenor primær vel og merke. Bindingstid 18 måneder. For et lureri.

En sannhet med visse modifikasjoner.

Det er ikke alle nettbutikken som er interessert i å betale for en oppføring på prissammenligningssider. Derfor er ikke det ikke nødvendigvis det aller billigte du finner, men det rimeligste alternativet av de butikkene som har betalt for å være med.

Ah... Det visste jeg ikke. Gikk ut fra at dette var det desidert billigste.

Disse shappene ligger i det minste ofte langt under butikkpris. Faktisk har jeg sluttet helt å handle elektroniske duppeditter i vanlige butikker. Forskjellene i pris er ofte ganske enorm.

På www.kelkoo.no finner du også pris-sammenligning, men med samme begrensning som SDD's link vil jeg tro.

I alle fall greit å sjekke at man ikke betaler for mye, så får man heller ta med en klype salt om det VIRKELIG er billigste alternativ man får opp.

Ah... Det visste jeg ikke. Gikk ut fra at dette var det desidert billigste.

Disse shappene ligger i det minste ofte langt under butikkpris. Faktisk har jeg sluttet helt å handle elektroniske duppeditter i vanlige butikker. Forskjellene i pris er ofte ganske enorm.

Duppedittene får jeg gratis til test.

99% har ingen nytte eller funksjon. De som er nyttige og funksjon, som jeg *må*/*bør*/*tenger* ha, koster apekatt.

De får jeg selvsagt aldri til testing.

Men - jeg fikk en iPod. Dét var den ene prosenten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...