Setup Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei,jeg er en mann i slutten av 20-årene. Jeg har lite hårvekst på hodet, noe som visstnok kan skyldes mangel på testosteron (har jeg hørt). Det jeg lurer på er om det finnes testosteron holdige matprodukter eller eventuelt testosteron-piller som kan fåes reseptfritt på apotek. Mvh Joey 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg trodde de som mistet håret hadde mye testosteron jeg? http://www.arcon-norway.no/haar/alopecia.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Dette må da være bullshit..hårveksten hemmes av testosteron...hadde menn hatt testosteron nivået som damer, hadde ensten ingen mistet håret. Husk at damer har ca 10% av testosteronet som en mann har, men de har jo snarere bedre hårvekst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Prøv å kastrer deg, så skal du se at hårtapet opphører rimelig fort 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.