Gå til innhold

Eksamenskarakterer UiO

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger

Kvinnet meg opp til å logge meg på studentweb for å se hvordan eksamene hadde gått. Men det stod jo ikke der...iik.

Noen kloke hoder som vet når det blir lagt ut på internett? Sensuren var idag. Har ikke telefonnummeret til karaktertelefonen, og husker heller ikke mitt eksamensnummer.

*nervøs*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109362-eksamenskarakterer-uio/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sensuren er i dag ja, men jeg vet ikke når det blir lagt ut på internett. Men jeg husker i allefall at når jeg ventet på karakterer så ble de ikke lagt ut (jeg ringte da) før 2-3 dager etter. Jeg var jo helt nervevrak og ringte flere ganger hver dag, for mine videre studier stod eller falt på disse karakterene. Vil du absolutt vite det i dag, så dra til universitetet og sjekk tavla, der står det i allefall.

Gjest papirtiger

Sensuren er i dag ja, men jeg vet ikke når det blir lagt ut på internett. Men jeg husker i allefall at når jeg ventet på karakterer så ble de ikke lagt ut (jeg ringte da) før 2-3 dager etter. Jeg var jo helt nervevrak og ringte flere ganger hver dag, for mine videre studier stod eller falt på disse karakterene. Vil du absolutt vite det i dag, så dra til universitetet og sjekk tavla, der står det i allefall.

Er ikke i Oslo akkurat nå.. Blir snart gal..! Vet ikke hva jeg skal gjøre neste år hvis det ikke gikk bra på eksamen.

Kanskje de legges ut klokka 4. Det bør de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...