Gå til innhold

Yrker og inteligens

Anbefalte innlegg

Gjest ikke lege
Skrevet

Jeg har alltid tenkt at de som har blitt leger må være blandt de mest inteligente p.g.a studiet virker så krevende.

Andre som forbinder yrker med inteligens? Evt.hvilken yrkesgruppe?

Skrevet

Jeg forbinder ikke legeyrket med intelligens, men med arbeidsvilje og skoleflinkhet.

Intelligens er liksom noe helt annet.

Skrevet

Jeg er imponert over intelligensen til gamle småbønder som ikke hadde økonomisk mulighet til å ta utdanning.

Skrevet

Intelligente og oppegående mennesker finnes i alle yrkesgrupper.

Gjest malun
Skrevet

Jeg forbinder ikke legeyrket med intelligens, men med arbeidsvilje og skoleflinkhet.

Akkurat hva jeg hadde tenkt å skrive. Tiltredes, med andre ord.

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Travkusker.

Blikkenslagere.

Kommunalkandidater.

Teaterregissører.

Og ikke minst murere!

Gjest en som snart er lege
Skrevet

Jeg vil heller si at den den jevne legestudent er mer intelligent, enn arbeidsvillig og skoleflink.

Skrevet

Synd at det ofte er "mismatch" mellom vanlig intelligens og sosial intelligens...

Gjest Sykepleiere
Skrevet

Sykepleiere... Tenker alltid at det er vanskelig å komme inn på studiet,som også er krevende...

Gjest supernysgjerrig
Skrevet

Intelligente og oppegående mennesker finnes i alle yrkesgrupper.

I meglerbransjen og telefonsalgbransjen også? =:o

Gjest pasa20
Skrevet

Jeg vil heller si at den den jevne legestudent er mer intelligent, enn arbeidsvillig og skoleflink.

mer opplyst kanskje men en maler kan være like hvis ikke mer intellegent enn en lege...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...