Gå til innhold

Folk har FAEN i meg blitt SYKE !!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

14

• favn

4

• soleil

2

• serendipity

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Humlepungen

Æsj jeg ble kvalm når jeg leste det der!! Fatter ikke at noen kan være så sinnsyke i hodet sitt.

Skal tro om det ikke var satanister eller noe sånt? For de har jo ritualer der de gjør forskjellige ting med blod og lik?

For sånt skulle det vært dødsstraff eller fengsel for livstid. Noe så sykt.

Kizza1365380506

Håper jeg blir forstått riktig nå:

Det er selvsagt ille med likskjending og vi kan sikkert konkludere med at gjerningsmannen / -mennene har en skrue løs.

Men det er faktisk vanvittig mye verre å skamfere levende mennesker.

Forstod deg riktig denne gangen og er enig favn.

Men det hadde jo vært grusomt å komme og oppdage noe sånt da? Ischhh....

:o)

Annonse

Groteskt og uforståelig for normale mennesker. Hva skal man egentlig gjøre med disse gærningene.

Når dette er sagt, er det godt at narko/alko-påvirkede gikk løs på lik. De kjenner tross alt ikke noe. Det hadde vært langt verre om de hadde tilta på levende mennesker.

Men, stakkars pårørende.

Gjest Rusle

Det er selvsagt ille med likskjending og vi kan sikkert konkludere med at gjerningsmannen / -mennene har en skrue løs.

Det har du jo rett i, men det er pårørende folk tenker på i denne saken.

Gjest Morsk

Æsj jeg ble kvalm når jeg leste det der!! Fatter ikke at noen kan være så sinnsyke i hodet sitt.

Skal tro om det ikke var satanister eller noe sånt? For de har jo ritualer der de gjør forskjellige ting med blod og lik?

For sånt skulle det vært dødsstraff eller fengsel for livstid. Noe så sykt.

*For sånt skulle det vært dødsstraff eller fengsel for livstid.*

Da blir du nok sørgelig skuffet. Likskjending har en øvre straff på to år.

Ulv I Faarikaal

Jeg er frista til å si at det bare er lik. Et dødt menneske er ikke et menneske. Forbytelsen de har gjort er ikke så alvorlig, så jeg mener det er hærverk og innbrudd, ikke noe mer.

Jeg er frista til å si at det bare er lik. Et dødt menneske er ikke et menneske. Forbytelsen de har gjort er ikke så alvorlig, så jeg mener det er hærverk og innbrudd, ikke noe mer.

Oj! Selvsagt er det er overgrep, allermest mot de pårørende! Jeg ville blitt ekstremt fortvilet og fått en svært forringet livskvalitet for en lengere periode hvis noen hadde kuttet hodet av kroppen til pappa eller min datter eller min bestevenn mens de lå i kapellet.

Det kan vel ikke sammenlignes med om noen hadde ødelagt bilen min eller noe slik?

Gjest Morsk

Jepp, det er følelsene våre og ikke den sunne fornuft som settes i sving når vi reagerer så kraftig på dette kontra andre forbrytelser.

Tross alt er det bare dager før alt er til aske i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...