Gjest brukerikkenicknå Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Etter å ha gått ned 20 kg har jeg noen ufine "håndtak" av fett/løsskinn over buksekanten, rundt hoftene. Finnes øvelser for å få vekk disse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Problemet er kjent av småbarnsmødre. Etter fødselen blir det ofte mye løst på magen. Jeg tror ikke du kan gjøre noe spesielt for å få mindre overskudd av hud. Tren styrketrening, sykle mye og spis fornuftig. Det kan aldri bli dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Problemet er kjent av småbarnsmødre. Etter fødselen blir det ofte mye løst på magen. Jeg tror ikke du kan gjøre noe spesielt for å få mindre overskudd av hud. Tren styrketrening, sykle mye og spis fornuftig. Det kan aldri bli dårlig. Forresten, det går seg noenlunde til etter hvert. Kroppen er grei sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Higgen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Forresten, det går seg noenlunde til etter hvert. Kroppen er grei sånn. Hei.. Vel, som "favn" sier her, så går kroppen seg til etterhvert, men faktisk har trening.no laget et lite magetreningsprogram som fungerer meget bra! Jeg er dog mann, så det kan hende at det vil være forskjell på mann og kvinne her (vet ikke ditt kjønn), men det har gjort "underverker etter slanking/fastere figur for meg.. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.