Gå til innhold

Til alle studenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere ferien på? Bare jobbing? Eller slapper dere litt av også og kanskje reiser litt? Noen som ikke greier å legge igjen skolebøkene helt?

Skrevet

Jeg jobber og har 2-3 uker hvor jeg slapper av og/eller reiser på ferie. Klarer fint å legge fra meg bøkene, det blir mye lesing i psykologi, så da fortjener jeg å la bøkene ligge.

Gjest pasa20
Skrevet

bare jobbing ;-/

Blir sliten bare ved tanken...

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Jobber litt mer enn vanlig, ser altfor mye på TV, trener som ellers i året og leser mer ukeblader enn ellers.

Gjest Raffine
Skrevet

Jeg skal jobbe litt, og ha masse fri. Tenkte jeg ville bla litt i neste års pensum, men det tenkte jeg i fjor og året før også uten at jeg greide å gjennomføre det. Hehe.. Nei, nå er det sol, sommer, fest og moro!

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg skal nok greie å legge fra meg skolebøkene, ja. Men mye ferie blir det ikke. Skal jobbe hele tiden utenom 2 uker da jeg skal reise bort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...