Gå til innhold

Portveien 2 - Et uskiftet bo

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Jammen var det Portveien 2 på Barnetv i dag. Jentungen satte seg godt til rette i saccosekken mens jeg gjorde ferdig maten. Jammen var det Eli Rygg som fremdeles var løs, men Jarl Goli var borte! Nå var det Terje som var den nye mannen i huset.

Er dette noe å prakke på barna? Ei diger, middelaldrende, ganske skummel kjerring som driver å drasser inn nye mannfolk i barnetv huset i beste sendetid før sengetid??

Det er greit at det er aksepter å vise filmer med hoder som blåses i fillebiter og 10 andre drap per minutt, men kan vi forvente at det skal bli folk av barna våre om vi tillater mere Portveien 2 hjem i stuene våre nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109519-portveien-2-et-uskiftet-bo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er koselig jeg. :o) Poden på 4 1/2 så i alle fall hele programmet, Lillemor på 2 1/2 surret litt rundt og la puslespill og prøvde å overtale meg til å lese en bok.

Han så også lenge på "Huset med det rare i", men etter noen mnd gikk han lei og gadd ikke se lenger.

Annonse

Gjest annette

Husker Portveien 2 fra jeg var jentunge sjøl.Jeg var villt forelsket i Jarl Goli.

Jeg har ikke sett disse "nye" episodene,men synes da det er greit nok om de velger å sende det i reprise.At Eli er middelaldrende og diger har ingenting med saken å gjøre.Er diger sjæl jeg,og har enda ikke fått klager fra noen av barna.Synes dama er koselig,jeg.

Det var jo så koselig å mimre litt :-)

Min datter på 15 mnd så faktisk for første gang interessert på barnetv. Så noe bra må det være. Det eneste hun interesserer seg for foran tv'n er fotball. Sønnen på snart 3 satte seg ned og satt faktisk stille under hele barnetv for en gangs skyld og kom faktisk til meg for å snakke om hva som egentlig hadde skjedd. Hvor pedagogisk riktig det var det som skjedde der vet jeg ikke, men det slo Jonna-bolla og kvelertaket hans kraftig! Hva han har i barnetv å gjøre kan ikke jeg forstå. Men dyreparken etterpå er jo bare så søt da. Mikael håper det er "durene" som kommer hver dag han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...