Gå til innhold

Elvis har forårsaket flest klitorale orgasmer uten å være til stede selv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Er klitorale et nytt ord?Finnes iallefall ikke i boklista(nb!ikke på nynorsk heller!)

Klitoris fortsetter et par centimeter inn under huden, og delar seg så i to 'ben' som ligger under huden ned mot vaginaen. Klitoris avsluttes så av to utbuktinger på hver sin side av skjedens åpning. Til sammen ca 10 cm lengde.

Men det visste du :)

Redegjør.

Hvorfor det? Hjelper det deg på noen måte.

Skal du ha det skrevet, vel så får jeg vel si det da. Hverken Pricilla eller Linda skrøt noe særlig av han i sengen. Det vil vel si, at han ikke var tilstede hverken der, eller ved alle onsene han bare puttet dingsen inn i.

Droghue. Synge kunne han, men, vel, ja.

Du tenker selvsagt på at jenter fikk orgasme av vrikkingen hans - den tid tatt i betraktning, og det kan nok stemme. Tror neppe han registrerte så mye av det.

Ulv I Faarikaal

Hvorfor det? Hjelper det deg på noen måte.

Skal du ha det skrevet, vel så får jeg vel si det da. Hverken Pricilla eller Linda skrøt noe særlig av han i sengen. Det vil vel si, at han ikke var tilstede hverken der, eller ved alle onsene han bare puttet dingsen inn i.

Droghue. Synge kunne han, men, vel, ja.

Du tenker selvsagt på at jenter fikk orgasme av vrikkingen hans - den tid tatt i betraktning, og det kan nok stemme. Tror neppe han registrerte så mye av det.

Aha !

Det var bedre. Det er alltid godt å høre at herrekjendiser som damer sikler på har skavanker.

Spesielt godt liker jeg at de er homo.

Gjest annette

Klitoris fortsetter et par centimeter inn under huden, og delar seg så i to 'ben' som ligger under huden ned mot vaginaen. Klitoris avsluttes så av to utbuktinger på hver sin side av skjedens åpning. Til sammen ca 10 cm lengde.

Men det visste du :)

Hva med "Elvis har forårsaket flest klitoris orgasmer uten å være til stede selv"

Rett og slett:-)

Ulv I Faarikaal

Hva med "Elvis har forårsaket flest klitoris orgasmer uten å være til stede selv"

Rett og slett:-)

Du ække dum, da sier vi det. Men jeg trodde klitorisorgasmer var i ett ord ?

Annonse

Aha !

Det var bedre. Det er alltid godt å høre at herrekjendiser som damer sikler på har skavanker.

Spesielt godt liker jeg at de er homo.

Javel.

Så min gode mann: Forklar en multiorgasme. Får ikke sånt av å se/høre på en kjendis. I det hele tatt får jeg ikke det minste rykninger av å se poppulære menn. Selv ikke Ozzy. Når det er sagt, så sier det seg kanskje selv, at han ikke har mye å by på kroppslig :-) men det går ann å sitte på bassen...Haha, har sagt det før.

Skal på konsert med han i september. Gleder meg stort, men det er til musikken. Så får vi håpe at ikke galefar blir syk, eller må avlyse av annen grunn.

Stort - siste sjanse til å se mannen - antagelig ;)

Ulv I Faarikaal

Javel.

Så min gode mann: Forklar en multiorgasme. Får ikke sånt av å se/høre på en kjendis. I det hele tatt får jeg ikke det minste rykninger av å se poppulære menn. Selv ikke Ozzy. Når det er sagt, så sier det seg kanskje selv, at han ikke har mye å by på kroppslig :-) men det går ann å sitte på bassen...Haha, har sagt det før.

Skal på konsert med han i september. Gleder meg stort, men det er til musikken. Så får vi håpe at ikke galefar blir syk, eller må avlyse av annen grunn.

Stort - siste sjanse til å se mannen - antagelig ;)

He-he.

Det er fyr med aura, det som er igjen. Ikke lenge vi har han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...