Gå til innhold

Lay-out explorer & netscape


frø

Anbefalte innlegg

Jeg jobber på mac og har både Explorer og Netscape.

Dolsidene ser helt anderledes ut på Netscape enn på Explorer. På Explorer vises kun tekst og ingen egentlig lay-out, dvs ingen ramme som sier at dette er Dol sider og for hver gang jeg velger undernivåer popper det opp et nytt vindu. (...men det håpløse reklamen er på plass!!!)

Skal det være slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken versjon er det du har av Explorer? Det kan kanskje være enkelte gamle nettleserversjoner som ikke viser sidene riktig.

Webmaster får mye pepper får tiden, pga reklame innenfor det vi brukere oppfatter som VÅRT område. (Hør på brukerne og forandr det tilbake, vær så snill) Jeg synes at vi brukere skal huske på at det er mye fint med disse sidene også, og kan takke nettopp webmaster for det.

Ellers tror jeg grunnen til at jeg ikke får "noe lay-out" når jeg bruker explorer 5 er fordi sidene er tilrettelagt for PC og ikke mac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Netscape 4.7 for Mac og også Explorer 5.0 for Mac - og opplever ikke noen problemer. Riktignok så er det en glsse i toppen på de reklamebærende sidene. (Noe som skyldes at Netscape og Explorer jobber i ulik oppløsning og det medfører endel ulikheter i pixel-lesingen)

På Netscape 6.0 for Mac kunne ikke DOL vises på en tilfredsstillende måte. Forøvrig kunne ikke andre framesbaserte tjenester vises tilfredsstillende heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Netscape 4.7 for Mac og også Explorer 5.0 for Mac - og opplever ikke noen problemer. Riktignok så er det en glsse i toppen på de reklamebærende sidene. (Noe som skyldes at Netscape og Explorer jobber i ulik oppløsning og det medfører endel ulikheter i pixel-lesingen)

På Netscape 6.0 for Mac kunne ikke DOL vises på en tilfredsstillende måte. Forøvrig kunne ikke andre framesbaserte tjenester vises tilfredsstillende heller.

... at du bør sjekke Preferences (Edit-menyen).

I dialogruten "Web content" skal du ha kryss i ALLE rutene BORTSETT fra "Use my style sheet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... at du bør sjekke Preferences (Edit-menyen).

I dialogruten "Web content" skal du ha kryss i ALLE rutene BORTSETT fra "Use my style sheet".

Jeg lærer masse av deg, takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...