*Feiten* Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Eg sitter her å leser innlegga om sf-, og eg kjenner meg i gjenn i noe av det.. men eg føler at eg ikkje har spiseforstyrrelse. Eller har eg??? Noen dager kan eg gå med bare et moltid. Har helst dårleg sammvittighet for at eg har spist det ene motlidet. Eg kan gå i 4-5 dager uten å spise. Eg føler at eg har en konstadnt kamp mot maten. Mat er blit min største fiende. Eg har konstant dårlig smvittighet for at eg spiser for mye, og føler at eg ikkje har godt av mat... Eg har tatt av ca 30 kg på 1,5 år å føler egentli at eg har forsatt 30 kg for mykje, eg veide 89kg når eg begynte å gå ned i vekt, og nå er eg komt ned i 70,5kg. Først så syns eg det var kjekt når folk komenterte at eg hadde tatt av, men nå er det bare pinli, når folk spør om kor mykje eg har tatt av så svarer eg berre at eg ikkje har peling. Føler en skam på ein måte, sjøl om eg egentli ikkje har grunn til deg, og veit ikkje kvifor. Enda mindre kjekkt er det når søstera di spør deg om du har pullemi eller anoreksia. Eg har jo ikkje de, eller?? Eg er så usikker på hva som feiler meg.... eg har lyst til å bli tynn!!!! men føler at når eg spiser bare en skive så legger eg på meg 3 kg minst. Off... orker ikkje denna kampen mot kiloane.. men eg vill bli tynn... Hjelp det surra seg berre til i hovudet mitt... ka skal eg gjer??? eg vill jo berre bli tynn, er det noko galt i det???? Hjelp eg er så frustrert.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjenner meg igjen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Begynn med å spise sunt og kontrollert. Tren! Ikke se på vekten, men se deg i speilet. Det viktigste er å spise slik at du ikke ødelegger kroppen din. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest korrekturleseren Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 bulimi, ikke pullemi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Begynn med å spise sunt og kontrollert. Tren! Ikke se på vekten, men se deg i speilet. Det viktigste er å spise slik at du ikke ødelegger kroppen din. Lykke til! kjenner meg igjen har lært. Også av meg og mine gamle innlegg? Se også innleggene for GR like ovenfor. Hvis du ikke så på maten som fienden, men et nødvendig gode ville det hjelpe, men samtidig må du se på inaktiviteten som fienden! Hvor mange timer pr. uke bruker du ute i naturen? På sykkel, i joggesko eller fjellstøvler eller på ski i løype eller djupsnø? Når noen spør deg om det bør du kunne svare glad med et stort timetall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Feiten* Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 kjenner meg igjen har lært. Også av meg og mine gamle innlegg? Se også innleggene for GR like ovenfor. Hvis du ikke så på maten som fienden, men et nødvendig gode ville det hjelpe, men samtidig må du se på inaktiviteten som fienden! Hvor mange timer pr. uke bruker du ute i naturen? På sykkel, i joggesko eller fjellstøvler eller på ski i løype eller djupsnø? Når noen spør deg om det bør du kunne svare glad med et stort timetall! Eg kjører lite bil å sitter lite inne. Men fortsatt så har eg dårleg samvitighet. Eg orker ikke tanken på å gå opp i gjen. Eg får panikk og har mest lyst lit å kaste alt oppigjen.... Eg fortjener ikkje mat, eg blir feit..... off... hadde eg bare kunne sleppe denne krigen mot dei kiloane... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.