Gjest girlie82 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Heihei. Skal slanke meg 5-7 kg.Spiser ca 1000-1500 kcal til dagen i form av grove knekkebrød,cottage ch,tunfisk,frukt og grønt. Men så har det seg sånn at jeg jobber veldig mye og i min jobb er det aldri tid for stillesitting.Dvs jeg er på beina omtrent fra jeg kommer til jeg går.Dette medfører at jeg er ganske trett etter jobb og orker ikke trener(nb tar meg kanskje en 30 min gåtur e.l.). Er dette nok trim til å oppnå et vekttap på nevnte 5-7kg.? Takk for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvis du virkelig trenger å miste 5-7 kg tror jeg ditt inntak på 1000-1500kcal er litt lite. Maten styrer i all hovedsak vekttapet. Så med din aktive jobb + litt til, skulle det gå fint. Så sant du spiser riktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pytten Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei! Det er vanskelig å svare på. Det kommer an på forbrenning,og ikke minst hvor mye du veier i utgangspunktet. Hvis du veier 45 kilo går du neppe ned på 1500 kalorier. Er du derimot overvektig så høres det perfekt ut. Ikke spis mindre enn 1500. Hva med å prøve å spise 1700 og se om du får mer energi? Da kan du f.eks legge inn noen treningsøkter etter jobb. Slanking uten trening er nemlig ikke anbefalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.