Bånn Gass Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg er en ivrig syklist/skigåer på mosjonistnivå. For litt over ei uke siden var jeg med på en fotballtrening, og merket at jeg ikke hadde brukt beina på den måten på lenge. Jeg tråkket grundig over, og ca. ett døgn etter kom en blå hevelse. Fargen er borte nå, ca. 10 dager etter, men det er vondt, og hevelsen er fortsatt der. Hva gjør jeg? Det er vondt ved sidebevegelse, men sykling går greit. Bør jeg holde det i ro, og går det over av seg selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Det beste nå er å være i bevegelse, men ha god ankelstøtte så du ikke tråkker over igjen med det første. Hvis du tråkker over en annen gang, ta på is så raskt som mulig og hold benet i ro til hevelsen har gått ned. Pose med frosne grønnsaker f.eks er ypperlig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.